Anden-gangs-gravide - hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

Mor til Majbørn

Maria&Lukas skriver:

Sagde også til mig selv at jeg måtte tage mig sammen og lade vær, har ikke lyst til at tage så meget på som sidst
Havde fornemmelsen på at det blev en dreng, var faktisk helt sikker og vi har været til kønsscanning og vi skal have en lille dreng mere

Ååååh jeg vil så gerne også ha en dreng mere!!!

Manden vil gerne ha en pige - det kunne nu også være superdejligt, da vi i forvejen har 2 drenge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Lukas&Liam<3

Mor til Majbørn skriver:

Ååååh jeg vil så gerne også ha en dreng mere!!!

Manden vil gerne ha en pige - det kunne nu også være superdejligt, da vi i forvejen har 2 drenge.

Jeg synes det kunne ha været sjovt med en af hver. Men praktisk bedst med en dreng, og tror også Lukas vil få mere glæde af en lillebror de skal også dele værelse lidt tid. Er ikke skuffet overhoved, det er fint med en dreng mere

Anmeld

20. september 2013

Benjamins'mor

Synes jeg havde en træls graviditet sidst, men det var først omkring halvvejs jeg begyndte at få symptomer, bækkenløsning mv.
Denne gang var jeg mega træt fra uge 5+, havde monster meget kvalme, og fik bækkenløsning mellem 12-14+.
Er nu 37+3 og synes jeg har det meget dårligere end da jeg ventede min søn.

Anmeld

21. september 2013

Mor til Majbørn

Benjamins'mor skriver:

Synes jeg havde en træls graviditet sidst, men det var først omkring halvvejs jeg begyndte at få symptomer, bækkenløsning mv.
Denne gang var jeg mega træt fra uge 5+, havde monster meget kvalme, og fik bækkenløsning mellem 12-14+.
Er nu 37+3 og synes jeg har det meget dårligere end da jeg ventede min søn.

Venter du en pige denne gang?

Anmeld

21. september 2013

Benjamins'mor

Mor til Majbørn skriver:

Venter du en pige denne gang?

Ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.