gå fra kæresten, hvordan starter man lige samtalen?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
4 svar
13 synes godt om
18. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

måske et dumt spørgsmål, men ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg skal starte...

mine følelser for min kæreste er forsvundet, det har stået på længe, og har har besluttet mig for, at det er for det bedste at gå fra ham. jeg har også brug for at være lykkelig.

jeg tror ikke, at han har nogen anelse om hvordan jeg har det, så derfor er det også meget sværere for mig, at gøre det forbi. jeg sætter andres følelser fremfor mine egne, men jeg ved jo godt, at det ikke kan fortsætte sådan

hvordan starter jeg lige sådan en samtale? uden at jeg selv bukker under hvis han bliver ked af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Anonym trådstarter

okay, den kom godt nok i den forkerte kategori...

Anmeld

18. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej piger

måske et dumt spørgsmål, men ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg skal starte...

mine følelser for min kæreste er forsvundet, det har stået på længe, og har har besluttet mig for, at det er for det bedste at gå fra ham. jeg har også brug for at være lykkelig.

jeg tror ikke, at han har nogen anelse om hvordan jeg har det, så derfor er det også meget sværere for mig, at gøre det forbi. jeg sætter andres følelser fremfor mine egne, men jeg ved jo godt, at det ikke kan fortsætte sådan

hvordan starter jeg lige sådan en samtale? uden at jeg selv bukker under hvis han bliver ked af det?

sådan noget kan man ikke gøre uden at det bliver ubehageligt....

lav en kop kaffe og sig til ham at han skal sætte sig ned - så har han formentlig allerede luret brudet -bare på "luftforandringen"

og så skal du sige det du har på hjertet + at han ikke skal prøve at vinde dig tilbage, for du har besluttet dig...og at det knuser dig at knuse ham -hvis han græder.... vær ærlig og så må du forberede dig på at han græder-bliver stiktosset-kold eller ligende og det er hans ret.

puha ... pøj pøj med det

Anmeld

18. september 2013

Muhmi

Der er vist ingen smuk måde at gøre det på... Det er ligesom at rive et af de der gamle "lim-plastre" af... Det gør mega nuller, men det skal gå hurtigt og bagefter kan man sidde og nulre limrester af og selvom de gør ondt hive ud af hårene, så skal det gøres..

Men ja, fortæl at du ikke har nogen følelser for ham mere og det er noget du har tænkt over længe, du har bare ikke kunne finde det rigtige tidspunkt. Fortæl evt. at du har været glad for den tid I har haft sammen, men at det bare ikke er jer to længere.

Anmeld

18. september 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville så undlade at nævne, det er noget du har tænkt over i lang tid,for ærligt så burde du have drøftede det med ham,i steden for at holde ham hen i uvished.

Men der er ingen pæn måde at gøre det på,jeg vægter ærlighed meget højt,så jeg ville selv gerne have den usødet sandhed,det gør det lettere for den droppede part,at komme videre med sit liv.

God vind,håber i begge kommer godt igennem brudet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.