Risengrød ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.194 visninger
18 svar
10 synes godt om
18. september 2013

Anonym trådstarter

Kan man varme risengrød dagen efter ? 

jeg fik lavet 3 liter risengrød igår, og vi spiste meget lidt af det! så jeg håber vi kan spise det igen iaften? 

jeg er i tvivl for alle siger de laver klatkager osv dagen efter med grødrester , så derfor min tvilvl om det kan varmes igen iaften?!  

Rigtig god onsdag til jer på baby.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Billemyre

Det kan det sagtens

Jeg tror bare, det er fordi man jo kun kan lave klatkager af risengrød, og når man så endelig har en rest tilbage, så skal det udnyttes.. Det gør vi i hvert fald herhjemme

Velbekomme!

Anmeld

18. september 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

jeg fik lavet 3 liter risengrød igår, og vi spiste meget lidt af det! så jeg håber vi kan spise det igen iaften? 

jeg er i tvivl for alle siger de laver klatkager osv dagen efter med grødrester , så derfor min tvilvl om det kan varmes igen iaften?!  

Vi laver også klatkager - Emil ææælsker dem!

Men prøv da at varme en lille portion op og se hvordan det smager...?

Anmeld

18. september 2013

B&J

tror du ikke bare man putter lidt ekstra mælk i også varmer det op igen

ellers er der altid muligheder

klatkager

ris a la mande

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Det kan det sagtens

Jeg tror bare, det er fordi man jo kun kan lave klatkager af risengrød, og når man så endelig har en rest tilbage, så skal det udnyttes.. Det gør vi i hvert fald herhjemme

Velbekomme!

hehe jo det kan da godt være det er det 

men har prøvet at lave klatkager 2 gange og hver gang er det gået itu for mig... så ved ik rigtig om jeg vil bevæge mig ud i det igen... og hold nu op der kommer mange klatkager ud af de 3 liter risengrød, men det er da lige før at jeg både kan lave klatkager og Risengrød igen til aftensmad  

så bliver manden og sønnen nok rigtig glade når de kommer hjem fra skole og job hvos der står klatkager på bordet  

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror du ikke bare man putter lidt ekstra mælk i også varmer det op igen

ellers er der altid muligheder

klatkager

ris a la mande

Jo men det var det jeg var i tvivl om, om man overhoved kunne opvarme det igen og om man ''måtte '' 

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

P.s - Det var ikke menningen jeg skulle være anonym Men trykker '' synes godt om '' til jer der har skrevet til mig, så kan i se hvem jeg er på den måde  

Anmeld

18. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Jo men det var det jeg var i tvivl om, om man overhoved kunne opvarme det igen og om man ''måtte '' 

ja mon ikke

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja mon ikke

Jeg prøver i hvert fald, ellers må den stå på rugbrød eller Pizza fra pizzaria'et hvis det går helt galt. 

Anmeld

18. september 2013

SHERO

Kan man sagtens gør vi ofte.. kan holde sig ca. 3 dage på køl hvis den bliver kølet ordentlig ned... ofte skal der bare lige lidt mere mælk i da den sætter sig ret meget... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.