Bliver ikke våd under sex mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.279 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2013

Anonym trådstarter

Er cirkus halvvejs i graviditeten, og når manden ligger op til sex, bliver jeg tændt, men bare slet ikke våd? Det er så pinligt 

Har faktisk ikke selv lagt op til noget i graviditeten indtil videre, da jeg føler mig lidt uattraktiv, kan det have noget med dét at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Er cirkus halvvejs i graviditeten, og når manden ligger op til sex, bliver jeg tændt, men bare slet ikke våd? Det er så pinligt 

Har faktisk ikke selv lagt op til noget i graviditeten indtil videre, da jeg føler mig lidt uattraktiv, kan det have noget med dét at gøre?

Har samme problem og vi bruger bare en masse glidcreme..

Anmeld

17. september 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

Det er helt normalt.

Glidecreme er din bedste ven

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Har samme problem og vi bruger bare en masse glidcreme..

Okay, synes bare det er så ucharmerende 

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Det er helt normalt.

Glidecreme er din bedste ven

Synes bare det er så ucharmerende 

Er det hormonerne der gør det?

Anmeld

18. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Prøvede det faktisk efter min første fødsel (var stangliderlig hele første graviditet igennem), og glidecreme kom ind i billeder. Men der blev det bare til en leg med at smøre ham ind i glidecreme (hvilket han nød) og så gå igang. Det var ikke specielt akavet eller pinligt.

Anmeld

18. september 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

Synes bare det er så ucharmerende 

Er det hormonerne der gør det?

Yup, for før havde jeg intet problem med det.

Til at starte med var det lidt et nederlag men vi snakkede om det, så hverken jeg eller ham skulle føle det var forkert (gad jo ikke at han tænkte jeg ikke gad ham) hvilket var godt for selvom jeg altid har været den liderlige type var det sindssygt under gravoditeten

Nu er det ca. 4 måneder siden jeg fødte og vi bruger det stadig fordi det gør det hele meget nemmere nu hvor det stadig ikke er tilbage til nornal. Ingen problemer der

Bare snak om tingene. Det bliver meget bedre og meget mindre frustrerende for jer begge (:

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Prøvede det faktisk efter min første fødsel (var stangliderlig hele første graviditet igennem), og glidecreme kom ind i billeder. Men der blev det bare til en leg med at smøre ham ind i glidecreme (hvilket han nød) og så gå igang. Det var ikke specielt akavet eller pinligt.

Okay, sådan kan man selvfølgelig også gøre det, i stedet for "Hey, vent lige! Skal lige smørres inden du går igang" 

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Yup, for før havde jeg intet problem med det.

Til at starte med var det lidt et nederlag men vi snakkede om det, så hverken jeg eller ham skulle føle det var forkert (gad jo ikke at han tænkte jeg ikke gad ham) hvilket var godt for selvom jeg altid har været den liderlige type var det sindssygt under gravoditeten

Nu er det ca. 4 måneder siden jeg fødte og vi bruger det stadig fordi det gør det hele meget nemmere nu hvor det stadig ikke er tilbage til nornal. Ingen problemer der

Bare snak om tingene. Det bliver meget bedre og meget mindre frustrerende for jer begge (:

Okay, kan være vi skal snakke det bedre igennem så... 

For har vi egentlig ikke rigtig fået gjort endnu 

Anmeld

18. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Okay, sådan kan man selvfølgelig også gøre det, i stedet for "Hey, vent lige! Skal lige smørres inden du går igang" 

ha ja - det er sgu lidt en ærgerligt afbrydelse. Lidt som et kondom...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.