En weekend i udlandet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg ku rigtig godt tænke mig at komme ud og rejse lidt med min nye kæreste- måske en weekend eller en for længet weekend .

Har i nogen gode ideer ? Råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Sille1989

Anonym skriver:

Jeg ku rigtig godt tænke mig at komme ud og rejse lidt med min nye kæreste- måske en weekend eller en for længet weekend .

Har i nogen gode ideer ? Råd?

Det kan jeg godt forstå du vil! Vi elsker også at rejse.

Hvis I tænker forlænget weekend/weekend tur, ville jeg måske foreslå en storbyferie i Europa? Lige nu har norwegian udsalg på en masse flybilletter, og mange af dem er meget billige.

Vi var i Amsterdam på denne tid af året sidste år, og det var helt fantastisk. Kan klart anbefales. En masse kultur, spændende restauranter, shopping og gode romantiske oplevelser.

Håber I får en dejlig tur!

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Sille1989 skriver:

Det kan jeg godt forstå du vil! Vi elsker også at rejse.

Hvis I tænker forlænget weekend/weekend tur, ville jeg måske foreslå en storbyferie i Europa? Lige nu har norwegian udsalg på en masse flybilletter, og mange af dem er meget billige.

Vi var i Amsterdam på denne tid af året sidste år, og det var helt fantastisk. Kan klart anbefales. En masse kultur, spændende restauranter, shopping og gode romantiske oplevelser.

Håber I får en dejlig tur!

Uuh hvor lyder det bare dejligt
- vi vil begge rigtig gerne ud og rejse

Men har aldrig prøvet at kigge på rejser, så ved Ikk hvor jeg ska kigge, hva med mad og hotel osv hihi

Anmeld

17. september 2013

Sille1989

Anonym skriver:

Uuh hvor lyder det bare dejligt
- vi vil begge rigtig gerne ud og rejse

Men har aldrig prøvet at kigge på rejser, så ved Ikk hvor jeg ska kigge, hva med mad og hotel osv hihi

Det kan altså også være en jungle, især hvis man vælger ikke at købe en 'pakkerejse', hvor man har betalt for både fly og hotel. Men det kan faktisk spare en for en masse penge hvis man bestiller hotelophold og fly adskilt Vi har haft glæde af momondo.dk eller hotels.com hvor man kan søge på den dato man ønsker at rejse og hvor mange overnatninger. Så finder den selv forskellige hoteller i forskellige prisklasser, og så kan man så finde flybilletter der passer. Enten på siden, eller på en af lavprisselskabernes hjemmeside.

Mht. mad og oplevelser, så ville jeg selvfølgelig først beslutte hvilken by I vil rejse til, og så kan man google tourguide + byens navn, og så kommer der et hav af seværdigheder og andre ting op, hvor man også kan læse sig til andre turisters anbefalinger osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.