MD/gennemscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

MaleneG

Så er største delen af Januar holdet færdig med NF scanningerne, og de fleste af dem gik godt
Nu nærmere vi os jo snart tiden hvor vi skal til MD/gennemscanning, og så ville jeg høre hvornår i skal til denne scanning, og såfald vil i så vide kønnet hvis det er muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

MaleneGærup

Vi har først en tid d 13/8 og jeg synes der er så længe til. Glæder mig sådan til at se den lille bebs igen. Vi har talt meget frem og tilbage om vi ønsker at vide kønnet men har besluttet at det vil vi ikke. Min mor skal også med til scanningen- ville gerne dele oplevelsen med hende.
Har egentlig ikke helt styr på hvorfor denne scanning er speciel...skal man ikke bare se om den vokser som den skal eller...???
Har I mærket jeres lille bebs endnu?
Malene 16+1

Anmeld

19. juli 2009

Mullemus86

Hej..
Har tid til MD den 18. august.. Da er jeg 19+3 og håber de kan se kønnet, for vil vildt gerne vide det.. Er så nysgerrig efter, om min fornemmelse holder stik, hehe.. Hvad med dig, MaleneG?
Ja, jeg mærker lidt til bebs.. Så dejligt..! Stadig mest, når jeg sidder i bestemte, lidt sammenkøbede stillinger..
// Alice 15+1

Anmeld

19. juli 2009

anette4

hej vi har en tid d 13 august til scanning og glæder mig meget vi skal helt sikkert have at vide om det er en pige eller dreng, håber det hele er som det skal være og liv i den det er der ihvertfald mærker den flere gange hver dag. Lige til dem der har planer om at tage flere med til scanning vil jeg bare lige sige at det er ikke alle steder det er tilladt at have mere en en med og ingen børn så hvis i ikke er sikre er det nok en god ide at tjekke det inden

Anmeld

19. juli 2009

SHERO

Jeg har tid d. 14 aug. indtil videre i hvert fald, de er ved at undersøge om den kan rykkes, da jeg ikke er i danmark den dag... :-D
Skal til scanning d. 27. fordi jeg absolut ingen tålmodighed har så betaler liiiige for at se baby igen...  glæder mig meget, og håber de kan se kønnet...

Anmeld

19. juli 2009

Mila

Jeg har tid til MD d. 27 august, og det glæder jeg mig meget til at se mine små prinser/prinsesser/prins og prinsesse..

Jeg er vel omkring 18+4 der.

Vi vil rigtig gerne have af vide hvad der kommer ud - især fordi der er to. Det er langt det praktiske, hvad angår indkøb.. Men havde der været en, ville vi os have det af vide.  Hehe..

Mila 13+0

Anmeld

20. juli 2009

MaleneG

Mullemus86 skriver:

Hej..
Har tid til MD den 18. august.. Da er jeg 19+3 og håber de kan se kønnet, for vil vildt gerne vide det.. Er så nysgerrig efter, om min fornemmelse holder stik, hehe.. Hvad med dig, MaleneG?
Ja, jeg mærker lidt til bebs.. Så dejligt..! Stadig mest, når jeg sidder i bestemte, lidt sammenkøbede stillinger..
// Alice 15+1

Jeg har også en tid D. 13 august, som mange af de andre kan jeg se, hvilket faktisk er ret sjovt vi er så mange der skal den dag
Vi vil også meget gerne vide kønnet, så vi håber at den gerne vil vise hvad det er for en lille bebser der gemmer sig
Jeg mærker også den lille bebse, men primært når jeg sidder, eller ligger ned

Anmeld

29. juli 2009

DianaMalou

jeg skal MD-scanning den 17 august og hvis det er muligt så ja jeg og kæresten vil helt klart vide kønnet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.