Lidt forsinket kommer der lige en kort opdate herfra

46 dage til termin

ugen er gået med tredje og sidste lægebesøg,
blodtryk var fint, symfyse blev målt til 33 cm vægten står på + 9 kg og mine skavanker var normale, dog synes lægen jeg skulle tage mine rygsmerter op med JM igen når jeg skal dertil, og måske blive sendt videre til noget akrupuntur.
der var lidt "snask" i min urinprøve så hun var lidt i tvivl om jeg havde en urinvejs infektion, så skulle aflevere en ny prøve dagen efter, som viste sig at være helt blank. Så alt i alt er det hele som det skal være

Jeg er haft nogle halv lange dage hvor jeg har været sengeliggende pga ryg og bækkensmerter,
men en enkelt shoppe/hygge dag i center sammen med Ønskebarn 74 er det da blevet til og hvilken hyggelig dag vi havde med vores store maver

halsbrand har jeg i stor stor stil i disse dage, dog mest om natten pyha.
og i dag har jeg haft besøg af sundhedsplejersken. Blev tilbudt ved det første JM besøg at få sundhedsplejersken ud før fødslen, fordi der er skåret ned på besøgende efter fødslen, og det takkede jeg så ja til, så fik da sat ansigt på hende idag og det var nu meget hyggeligt. Og fik lidt læsestof omkring pasning og pleje af barnet

ellers er der ikke så meget at fortælle udover at mig og kæresten nyder at mærke vores lille basse sparke til os stort set hele tiden, selvom mor her godt kan begynde at nogen klager over at de har blå mærker indvendigt, av goddaw da

to billeder fra idag 33+3 , i må tage med det blot er slap af tøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld