33+3 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.885 visninger
30 svar
36 synes godt om
17. september 2013

BigHope13

Lidt forsinket kommer der lige en kort opdate herfra

46 dage til termin

ugen er gået med tredje og sidste lægebesøg,
blodtryk var fint, symfyse blev målt til 33 cm vægten står på + 9 kg og mine skavanker var normale, dog synes lægen jeg skulle tage mine rygsmerter op med JM igen når jeg skal dertil, og måske blive sendt videre til noget akrupuntur.
der var lidt "snask" i min urinprøve så hun var lidt i tvivl om jeg havde en urinvejs infektion, så skulle aflevere en ny prøve dagen efter, som viste sig at være helt blank. Så alt i alt er det hele som det skal være

Jeg er haft nogle halv lange dage hvor jeg har været sengeliggende pga ryg og bækkensmerter,
men en enkelt shoppe/hygge dag i center sammen med Ønskebarn 74 er det da blevet til og hvilken hyggelig dag vi havde med vores store maver

halsbrand har jeg i stor stor stil i disse dage, dog mest om natten pyha.

og i dag har jeg haft besøg af sundhedsplejersken. Blev tilbudt ved det første JM besøg at få sundhedsplejersken ud før fødslen, fordi der er skåret ned på besøgende efter fødslen, og det takkede jeg så ja til, så fik da sat ansigt på hende idag og det var nu meget hyggeligt. Og fik lidt læsestof omkring pasning og pleje af barnet

ellers er der ikke så meget at fortælle udover at mig og kæresten nyder at mærke vores lille basse sparke til os stort set hele tiden, selvom mor her godt kan begynde at nogen klager over at de har blå mærker indvendigt, av goddaw da

to billeder fra idag 33+3 , i må tage med det blot er slap af tøj
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

CarinaSB

BigHope13 skriver:

46 dage til termin

blodtryk var fint, symfyse blev målt til 33 cm vægten står på + 9 kg og mine skavanker var normale, dog synes lægen jeg skulle tage mine rygsmerter op med JM igen når jeg skal dertil, og måske blive sendt videre til noget akrupuntur.
der var lidt "snask" i min urinprøve så hun var lidt i tvivl om jeg havde en urinvejs infektion, så skulle aflevere en ny prøve dagen efter, som viste sig at være helt blank. Så alt i alt er det hele som det skal være

Jeg er haft nogle halv lange dage hvor jeg har været sengeliggende pga ryg og bækkensmerter,
men en enkelt shoppe/hygge dag i center sammen med Ønskebarn 74 er det da blevet til og hvilken hyggelig dag vi havde med vores store maver

og i dag har jeg haft besøg af sundhedsplejersken. Blev tilbudt ved det første JM besøg at få sundhedsplejersken ud før fødslen, fordi der er skåret ned på besøgende efter fødslen, og det takkede jeg så ja til, så fik da sat ansigt på hende idag og det var nu meget hyggeligt. Og fik lidt læsestof omkring pasning og pleje af barnet

ellers er der ikke så meget at fortælle udover at mig og kæresten nyder at mærke vores lille basse sparke til os stort set hele tiden, selvom mor her godt kan begynde at nogen klager over at de har blå mærker indvendigt, av goddaw da

Sikke en lækker baby hule :)

Anmeld

17. september 2013

BigHope13

CarinaSB skriver:

Sikke en lækker baby hule

tusind tak skal du have

Anmeld

17. september 2013

Clisolka

Flot babyhule!! 

Anmeld

17. september 2013

Menne

Dejlig opdatering og fin fin mave . Puh, jeg er også begyndt at døje ret meget med halsbrand - det er ikke til at holde ud .

Håber ikke der venter dig alt for mange sengedage... 

Anmeld

17. september 2013

Kløver

Så smuk du er, og som tiden går, nu er der ikke længe til

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

46 dage til termin

Sikke en fin babyhule, jeg vil også være sådan

Anmeld

17. september 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

TusinFlot babyhule!! 

Tusind tak søde du, håber det går jer godt med det nye familiemedlem

Anmeld

17. september 2013

BigHope13

Menne skriver:

Dejlig opdatering og fin fin mave . Puh, jeg er også begyndt at døje ret meget med halsbrand - det er ikke til at holde ud .

Håber ikke der venter dig alt for mange sengedage... 

Tusind tak søde du, ja Pyha det ikke rart med halsbrand har godt nok haft det i længe ved aftentid men det er blevet helt slemt nu hvor man rigtig kan mærke det pga pladsmangel, Føj. har et glad alminox stående på mit natbord og det kan tage det værste her.

Håber jeg heller ikke, de dage bliver lidt for længe for mig

Anmeld

17. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

ÅÅ

Sikke en fin babyhule, jeg vil også være sådan

Åhh tusind tak du har nu også en rigtig smuk baby bule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.