Hvor gamle skal ungerne være før de må komme i en cykeltrailer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. marts 2008

Hyner

I ved dem med "tag" og seler....
Da vi ikke lige er den familie med flest penge(LÆS: INGEN) så har vi jo ikke ligefrem råd til nummer to bil.. Og så havde vi overvejet sådan en fin fin fin trailer.... Nogen der kender til dem og fungerer de i hverdagen???
Krams Henriette......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2008

linemus

Vi har lige købt en, men den er endnu ikke pakket ud, så jeg kan ikke lige give erfaring med brugen. Jeg regner med at tage den i brug, når pigerne kan sidde sikkert op selv. Ligenu har de det med at vælte efter lidt tid, men om 1-2 måneder, tror jeg sagtens de kan komme i den.

Jeg har lige et tillægsspørgsmål: Skal børnene have cykelhjelm på i en cykeltrailer?

Knus Line

Anmeld

22. marts 2008

Nadi

Når jeg har luret ind i dem så har børnene ikke haft cykelhjelm på. Men hvis jeg var dig så ville jeg da gå ind til en cyel forhandler eller noget lignende og spørge. Better safe then sorry :)

-Nadia

Anmeld

22. marts 2008

Mikkelmusen

Vi har lige fået en af min far, og eftersom Filuca sidder fint selv og ikke vælter mere, så kan jeg ikke se noget problem med det. :)

Anmeld

22. marts 2008

Lene76

linemus skriver:

Vi har lige købt en, men den er endnu ikke pakket ud, så jeg kan ikke lige give erfaring med brugen. Jeg regner med at tage den i brug, når pigerne kan sidde sikkert op selv. Ligenu har de det med at vælte efter lidt tid, men om 1-2 måneder, tror jeg sagtens de kan komme i den.

Jeg har lige et tillægsspørgsmål: Skal børnene have cykelhjelm på i en cykeltrailer?

Knus Line

JA JA JA JA JA altid cykelhjelm, når det har noget med cyklen at gøre :D

Anmeld

22. marts 2008

Juniors mor

linemus skriver:

Knus Line

Har heller ikke nogen erfaring med cykeltrailer, vi er selv på udkig efter en christaniacykel...
Jeg vil helt klart give børnene cykelhjelm på både i traileren og christianiacyklen. Har været vidne til et trafikuheld hvor barnet blev slynget ud af en christaniacykel og det var meget dramatisk - godt den lille gut havde cykelhjelm på....

Knus Helle - som har stor respekt for trafik...

Anmeld

22. marts 2008

linemus

Juniors mor skriver:

linemus skriver:

Knus Line

Har heller ikke nogen erfaring med cykeltrailer, vi er selv på udkig efter en christaniacykel...
Jeg vil helt klart give børnene cykelhjelm på både i traileren og christianiacyklen. Har været vidne til et trafikuheld hvor barnet blev slynget ud af en christaniacykel og det var meget dramatisk - godt den lille gut havde cykelhjelm på....

Knus Helle - som har stor respekt for trafik...

Puha da! Tak for svar - cykelhjelmene er købt i dag. Også til mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.