Skal vi købe en tvillinge klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. september 2013

Little Miss

Når vi får nummer to vil vores ældste være omkring 2 og et halvt år gammel. Men vi snakker om at han nok stadig ikke kan gå lange ture uden at sidde i klapvognen, fx når vi skal til Disney land.

Hvad ville være den bedste løsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Hvem?

Little Miss skriver:

Når vi får nummer to vil vores ældste være omkring 2 og et halvt år gammel. Men vi snakker om at han nok stadig ikke kan gå lange ture uden at sidde i klapvognen, fx når vi skal til Disney land.

Nu er der godt nok kun 10,5 mdr mellem mine, men jeg ville for alt i verden ikke have undværet min tvillingeklapvogn og bruger den stadig tiltrods for de er 3 og 2,5 - så ja, jeg ville klart købe en

Anmeld

17. september 2013

Little Miss

Hvem? skriver:

Nu er der godt nok kun 10,5 mdr mellem mine, men jeg ville for alt i verden ikke have undværet min tvillingeklapvogn og bruger den stadig tiltrods for de er 3 og 2,5 - så ja, jeg ville klart købe en

Mange tak for svar.

Tror vi må ud og ofre lidt penge på sådan en så. Er det ikke svært at komme rundt i butikker med sådan en? den er jo meget bred?

Anmeld

17. september 2013

Hvem?

Little Miss skriver:

Mange tak for svar.

Tror vi må ud og ofre lidt penge på sådan en så. Er det ikke svært at komme rundt i butikker med sådan en? den er jo meget bred?

Der er visse butikker jeg undgår, men det nok bare fordi jeg finder dem irreterende, f.eks. H&M Randers har deres børneafdeling på 1. salen - der er jeg aldrig inde, for det er simpelthen besværlig - men syntes de fleste butikker har bredde døre, og de fleste tvillingevogne kan gå gennem en alm.dør

Anmeld

17. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Little Miss skriver:

Mange tak for svar.

jeg ved min onkel og tante brugte en søskendeklapvogn hvor min den ene sad foran den anden... Der er hhv. 19 og 12 mdr. mellem deres børn...

Anmeld

17. september 2013

De3Guldklumper

Little Miss skriver:

Vi har aldrig haft en tvillingevogn - vi har 15 mdr mellem ungerne.

Vi købte en alm klapvogn med ståbræt til - skulle vi noget større så havde vi bare klapvogn og barnevogn med.

Anmeld

17. september 2013

piadas

Jeg købte en brugt for 1200,- til vores. Begge sæder kan indstilles separat. Der er 20 måneder imellem vores børn. Den bruger jeg en del, men jeg går også mange ture bla. frem og tilbage til dagplejen med den store. 
Så ja jeg ville købe en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.