Kærlighedsværktøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
2 svar
11 synes godt om
17. september 2013

MortilElias2010

Elias spurgte på vej i brusebad i fredags: Hvilket værktøj har dig og far brugt for at bygge mig?

Jeg må ærligt indrømme at jeg blev taget på sengen/med bukserne nede... (hvorfor er det LIGE at de to sætninger jeg syntes passer ind her bare IKKE passer ind i denne sammenhæng!) ... iih. (Man skulle tro en mor var mere skarp)

Men videre i teksten, så kunne jeg ikke rigtig lige der før sengetid give ham noget brugbart svar, jeg tænkte ... bare MIT.

Fortalte det til Frank som også bare smilede nedenfor trappen.
Dagen efter var Frank der dog med et fantastisk svar;
Far: Elias, det værktøj mor og far brugte for at bygge dig var kærlighed

Nu hører jeg så at da han og farmor var på loppemarked i lørdags havde han sagt til farmor: Mor og far har bygget mig med deres kærlighedsværktøj

Amen altså :'-) Thi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

B&J

Det er da en sætning der skal huskes når han engang skal konfirmeres og i fremtiden for hold da op det går da lige i hjertet

Anmeld

17. september 2013

Enirt

MortilElias2010 skriver:

Elias spurgte på vej i brusebad i fredags: Hvilket værktøj har dig og far brugt for at bygge mig?

Jeg må ærligt indrømme at jeg blev taget på sengen/med bukserne nede... (hvorfor er det LIGE at de to sætninger jeg syntes passer ind her bare IKKE passer ind i denne sammenhæng!) ... iih. (Man skulle tro en mor var mere skarp)

Men videre i teksten, så kunne jeg ikke rigtig lige der før sengetid give ham noget brugbart svar, jeg tænkte ... bare MIT.

Fortalte det til Frank som også bare smilede nedenfor trappen.
Dagen efter var Frank der dog med et fantastisk svar;
Far: Elias, det værktøj mor og far brugte for at bygge dig var kærlighed

Nu hører jeg så at da han og farmor var på loppemarked i lørdags havde han sagt til farmor: Mor og far har bygget mig med deres kærlighedsværktøj

Amen altså :'-) Thi hi

Hvor er det bare en sød historie, meget bedre en bierne og blomsterne eller storken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.