Jeg hr det underligt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2013

Anonym trådstarter

Er der andre der har været ude for noget lignende før?

Jeg har idag haft svingende kramper ca 2-3 cm over navlen, hvor det samtidig har trykket/presset og jaget i underlivet. Efterfølgende er kramperne dog gået lidt i sig selv igen, men har stadig en trykkene fornemmelse i underlivet, og er begyndt at få ondt i lænden.

Der udover har mine plukveer idag gjort ondt, og jeg er begyndt at fryse en del, som når man har influenza. Desuden har jeg en underlig følelse i benene lidt ala noget snurrer.
Jeg er idag 35+1.

Er det bare noget influenza der er ved at komme til mig, eller er der andre der har oplevet noget lignende som optakt til fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Englebisse

Anonym skriver:

Er der andre der har været ude for noget lignende før?

Jeg har idag haft svingende kramper ca 2-3 cm over navlen, hvor det samtidig har trykket/presset og jaget i underlivet. Efterfølgende er kramperne dog gået lidt i sig selv igen, men har stadig en trykkene fornemmelse i underlivet, og er begyndt at få ondt i lænden.

Der udover har mine plukveer idag gjort ondt, og jeg er begyndt at fryse en del, som når man har influenza. Desuden har jeg en underlig følelse i benene lidt ala noget snurrer.
Jeg er idag 35+1.

Er det bare noget influenza der er ved at komme til mig, eller er der andre der har oplevet noget lignende som optakt til fødsel?

Kunne godt lyde til at deEuropa optakt til en fødsel. Jeg ville ringe til fødeafdl for at blive undersøgt. Kun for at være på den sikker side.

Anmeld

17. september 2013

Englebisse

Englebisse skriver:

Kunne godt lyde til at deEuropa optakt til en fødsel. Jeg ville ringe til fødeafdl for at blive undersøgt. Kun for at være på den sikker side.

Hov der skulle stå at det kunne være optakt til

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Englebisse skriver:

Ja men burde min slimprop så ikk være gået, for det er den ikk ?

Anmeld

17. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det er ikke altid at man opdager den - jeg så aldrig skyggen af den i min første graviditet

Jeg ville også give FG et kald for en sikkerheds skyld

Anmeld

17. september 2013

lycly

Umiddelbart lyder det som en influenza, alting gør jo ofte lidt ekstra ondt når man har influenza, også plukveer. Men hvis det varer ved uden at du rent faktisk får influenza med feber og sådan, så bør du nok lige ringe til fg

Anmeld

17. september 2013

Englebisse

Anonym skriver:

Jeg har aldrig set min slimprop er gået. Så umiddelbart nej. Har du fået ringet til fødeafdl?

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Englebisse skriver:

Jeg har aldrig set min slimprop er gået. Så umiddelbart nej. Har du fået ringet til fødeafdl?

Nej ser lige tiden an de næste par timer. For har "kun" ondt i lænden men smerten er der hele tiden. Men den lille kører rundt med fødderne i min mave.

Men jeg var indlagt i torsdag pga ondt i maven hvor min livmoderhals var blevet afkortet men da jeg tog hjem fredag var den "normal" og der sagde lægen der ikk var ret stor sandsynlighed for at føde før tid, men er også begyndt at få lidt feber, så det er nok bare influenza.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.