(februar) 6 måneder gammel - Og hvad så med 6 mdr's mos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Mira0911

Når nu jeres poder når de 6 mdr eller tæt på at være det.. Hvornår begynder i så på 6 mdr grød og mos? Er det ikke os Sødmælk de må få når de 6 måneder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

g.seerup

hejsa.
Har en dreng fra januar, og han fik havregrød på dagen han blev 6 mdr..men vil sige det kommer an på hvorlangt i er nået med maden..hvis i lige er startet eller ikke rigtigt er startet ville jeg vente lidt med det, ellers ser jeg intet problem i at starte med det så snart de er 6 mdr..
Sødmælk er først fra 8-9 mdr mener jeg..men kan ikke huske det præcist
Hilsen Gitte

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

g.seerup skriver:

hejsa.
Har en dreng fra januar, og han fik havregrød på dagen han blev 6 mdr..men vil sige det kommer an på hvorlangt i er nået med maden..hvis i lige er startet eller ikke rigtigt er startet ville jeg vente lidt med det, ellers ser jeg intet problem i at starte med det så snart de er 6 mdr..
Sødmælk er først fra 8-9 mdr mener jeg..men kan ikke huske det præcist
Hilsen Gitte

Okey.. Skulle lige have det på plads... Julie har været på grød/mos snart 1½ mdr, går rigtig godt,..

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

Jeg starter på dagen 6 måneder   da min lucas ikke gider flasken mere min sp kommer start august så skal vi snakke mad igen og det jo lige før han bliver 6 måneder han er os begynd at få grød til morgenmad som sagt fordi han ikke gider flasken mere kun når han skal sove så han får 3 faste måltider nu morgen frokost og aftensmad og det er meget tyk grød  

Knus Diana som glæder sig til han må få andet end det kedelige stas 

Anmeld

19. juli 2009

Moar'en

så vidt jeg kan huske at have læst på¨sundhedsstyrelsens hjemmeside må de små starte sødmælk når de er 6 mdr bare ikke ret meget om dagen.

Anmeld

20. juli 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

så vidt jeg kan huske at have læst på¨sundhedsstyrelsens hjemmeside må de små starte sødmælk når de er 6 mdr bare ikke ret meget om dagen.

Mente nok de måtte begynde på det omkring 6 mdr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.