Rædselsslagen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2013

Anonym trådstarter

Er lige hvad jeg er.
Har 3 uger til termin og er simpelthen så bange for det hele. Da jeg fik mit første barn kunne jeg ikke selv producere veer og baby var helt blå da den kom ud og kunne ikke trække vejret og hele forløbet fra sidst generelt gør bare jeg er så bange, er utryg ved at jeg ikke kan styre hvordan det hele kommer til at forløbe og jeg ikke kan vide hvornår fødslen går igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Er lige hvad jeg er.
Har 3 uger til termin og er simpelthen så bange for det hele. Da jeg fik mit første barn kunne jeg ikke selv producere veer og baby var helt blå da den kom ud og kunne ikke trække vejret og hele forløbet fra sidst generelt gør bare jeg er så bange, er utryg ved at jeg ikke kan styre hvordan det hele kommer til at forløbe og jeg ikke kan vide hvornår fødslen går igang.

har du snakket med din JM om forløbet ?? jeg går ud fra det står i din journal så de ved de skal være obs

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

har du snakket med din JM om forløbet ?? jeg går ud fra det står i din journal så de ved de skal være obs

Ja, snakkede med en jm efter fødslen og det hjalp da indtil jeg blev gravid igen, snakkede så med min jm denne gang og er overhovedet ikke tryg ved situationen.

Anmeld

17. september 2013

Annette A

Forstår dig sagtens. Jeg kan heller ikke producere veerne selv i hvert fald ikke med mine to yngste og hvis jeg skulle være gravid igen ville jeg tale med jordemoden om hvad man kunne gøre. Nu havde jeg grønt fostervand med nr. 3 og derfor måtte de give mig et vestimulerende drop for at få veerne igang anden gang det skete. Så det var lidt held i uheld. Men ja det er frustrende og vil bestemt råde dig til at tale med din jordemoder om du ikke kan får noget vestimulerende hvis der ikke sker noget med dine veer indenfor et tidsrum der aftales. Det kan ikke være rigtigt du skal bekymre dig om det når der er råd for det.

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Christina A skriver:

Forstår dig sagtens. Jeg kan heller ikke producere veerne selv i hvert fald ikke med mine to yngste og hvis jeg skulle være gravid igen ville jeg tale med jordemoden om hvad man kunne gøre. Nu havde jeg grønt fostervand med nr. 3 og derfor måtte de give mig et vestimulerende drop for at få veerne igang anden gang det skete. Så det var lidt held i uheld. Men ja det er frustrende og vil bestemt råde dig til at tale med din jordemoder om du ikke kan får noget vestimulerende hvis der ikke sker noget med dine veer indenfor et tidsrum der aftales. Det kan ikke være rigtigt du skal bekymre dig om det når der er råd for det.

Havde også selv grøn fostervand sidst.

Anmeld

17. september 2013

Annette A

Anonym skriver:

Havde også selv grøn fostervand sidst.

Ok og alligevel blev der ikke gjort noget for at sætte veerne igang?

Anmeld

17. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka sagtens forstå at du er nervøs, når nu de ik tog det alvorligt første gang! Tror vejen frem er en samtale med din JM, og hvis ik i allerede har lavet en fødslsplan, så er det på tide!! Vh stine

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Christina A skriver:

Ok og alligevel blev der ikke gjort noget for at sætte veerne igang?

Jo efter 8 dage.

Anmeld

17. september 2013

Annette A

Anonym skriver:

Jo efter 8 dage.

Ja det er da også helt vildt. Kan du snakke godt med din jordemoder så hun kan forstå din nervøsitet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.