3 poisitive test, men blødning efter den i morges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. september 2013

ngmw

Hej i skønne piger/damer.

Jeg skriver til jer, da jeg har taget to test igår eftermiddag som begge var positive.

Men vil tage en ekstra her til morgen, da det jo er det bedste om morgenen. 

Efter jeg så har taget testen, som også er positiv (undskylder detalgerne) og sa jeg så tørre mig, er der helt klart og frisk blod på papiret, men har slet ikke nogle smerter, som jeg ellers normalt døjer MEGET med når jegf skal have mens.?! Blev derfor lidt bekymret og ringede straks til lægen og han sagde jeg skulle tage det med ro og teste om et par dage igen.

Hvis der er andre der har prøvet eller kender nogle der har prøvet lign. må i meget gerne kommenterer.

God dag til jer alle sammen og på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Lykke:)

ngmw skriver:

Hej i skønne piger/damer.

Jeg skriver til jer, da jeg har taget to test igår eftermiddag som begge var positive.

Men vil tage en ekstra her til morgen, da det jo er det bedste om morgenen. 

Efter jeg så har taget testen, som også er positiv (undskylder detalgerne) og sa jeg så tørre mig, er der helt klart og frisk blod på papiret, men har slet ikke nogle smerter, som jeg ellers normalt døjer MEGET med når jegf skal have mens.?! Blev derfor lidt bekymret og ringede straks til lægen og han sagde jeg skulle tage det med ro og teste om et par dage igen.

Hvis der er andre der har prøvet eller kender nogle der har prøvet lign. må i meget gerne kommenterer.

God dag til jer alle sammen og på forhånd tak.

Hvor langt henne er du?
Jeg blødte en del i starten af min graviditet, men det havde intet med baby at gøre, men et bristet blodkar
Men min læge anbefalede mig, at slappe af og tage den med ro

Anmeld

17. september 2013

ngmw

Jeg vil være 4+1 henne i dag eller der omkring. Men ja jeg tager lige på arbejde her 4 timer og så tager jeg ellers bare hjem og ligger mig i sengen og håber at baby bliver hvor den er :-) 

men jeg har heller ikke haft smerter på nogle måder så det kommer da som et chock :/

Anmeld

17. september 2013

Lykke:)

ngmw skriver:

Jeg vil være 4+1 henne i dag eller der omkring. Men ja jeg tager lige på arbejde her 4 timer og så tager jeg ellers bare hjem og ligger mig i sengen og håber at baby bliver hvor den er :-) 

men jeg har heller ikke haft smerter på nogle måder så det kommer da som et chock :/

krydser for, at der ikke er noget galt.
Jeg havde heller ingen smerter første gang jeg blødte.

Anmeld

17. september 2013

ngmw

Håber jeg heller ikke, men tak for dit svar :-)

Anmeld

17. september 2013

Mor til Majbørn

Det prøvede jeg også under min første graviditet - der skete ikke noget.

Hvis du har haft det skægt med manden i nat, kan det skyldes nogle rifter i slimhinderne (det skete for mig, dog først langt senere i graviditeten, så jeg ved ikk om det også kan ske i starten)

Men bliv da liggende på sofaen og slap lidt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.