Kan ikke mærke når jeg skal tisse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
10 svar
1 synes godt om
16. september 2013

Clisolka

Et par dage inden fødslen begyndte jeg at lægge mærke til, at jeg ikke kunne mærke når jeg skulle tisse...

Nu er det 4 dage siden jeg fødte, og jeg kan stadig ikke mærke det - faktisk vildt ubehageligt. Er der andre af jer der har prøvet det, og hvor lang tid gik der før i fik følelsen tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

A&F

Et par dage inden fødslen begyndte jeg at lægge mærke til, at jeg ikke kunne mærke når jeg skulle tisse...

Nu er det 4 dage siden jeg fødte, og jeg kan stadig ikke mærke det - faktisk vildt ubehageligt. Er der andre af jer der har prøvet det, og hvor lang tid gik der før i fik følelsen tilbage?

Kender ikke til det ven , men knibe øvelser, knibe øvelser og igen knibe øvelser, så burde det hjælpe . Tillykke med den lille ny

Anmeld

16. september 2013

Clisolka

A&F skriver:

Kender ikke til det ven , men knibe øvelser, knibe øvelser og igen knibe øvelser, så burde det hjælpe . Tillykke med den lille ny

Yes, jeg er i gang - det er godt med knibeøvelser 

Mange tak 

Anmeld

17. september 2013

Julie F

Babymor2010 skriver:

Kan da godt lige midt nat her midt i endnu en putning svare på at det oplevede jeg ihvertfald. Og dem jeg snakkede med om det havde også oplevet det i større eller mindre grad. Inden du føder er dit bækken så fyldt ud og bliver presset så meget på at det er naturligt ikke at kunne mærke, og efterfølgende er du så hævet efter fødslen at det også er helt normalt. Der gik en uges tid så vidt jeg husker før jeg kunne mærke det igen. Præsterede også og tisse i bukserne et par gange, men kunne seriøst ikke mærke det!!

Anmeld

17. september 2013

Hullabullabulla

Babymor2010 skriver:

Åh hvor kan jeg godt huske det!! Kan dog ikke huske hvornår det vente men mener det var ca 12-14 dage efter fødsel ..

Fik af vide at jeg skulle prøve og stoppe strålen når jeg tissede (max 1 gang om dagen) og så knibeøvelser

Anmeld

17. september 2013

Trekløver(:

Babymor2010 skriver:

Havde det sådan i 14 dage efter fødslen. Her 7 uger efter er alt normalt igen. 

Anmeld

17. september 2013

Clisolka

Julie F skriver:

Kan da godt lige midt nat her midt i endnu en putning svare på at det oplevede jeg ihvertfald. Og dem jeg snakkede med om det havde også oplevet det i større eller mindre grad. Inden du føder er dit bækken så fyldt ud og bliver presset så meget på at det er naturligt ikke at kunne mærke, og efterfølgende er du så hævet efter fødslen at det også er helt normalt. Der gik en uges tid så vidt jeg husker før jeg kunne mærke det igen. Præsterede også og tisse i bukserne et par gange, men kunne seriøst ikke mærke det!!

Godt at høre at andre har oplevet det! 

Jeg venter lige og ser tiden an 

Anmeld

17. september 2013

Clisolka

Britt88 skriver:

Åh hvor kan jeg godt huske det!! Kan dog ikke huske hvornår det vente men mener det var ca 12-14 dage efter fødsel ..

Fik af vide at jeg skulle prøve og stoppe strålen når jeg tissede (max 1 gang om dagen) og så knibeøvelser

God idé, det vil jeg prøve  Knibeøvelserne er jeg godt i gang med, så håber det hjælper 

Anmeld

17. september 2013

Clisolka

Mor1991 skriver:

Havde det sådan i 14 dage efter fødslen. Her 7 uger efter er alt normalt igen. 

Så er der håb forude 

Anmeld

17. september 2013

Trekløver(:

Babymor2010 skriver:

Så er der håb forude 

Ja det gælder bare om at huske de knibeøvelser, så kommer det stille og roligt, men det er vildt ubehageligt ikke at kunne mærke når man skal tisse

Håber du snart igen er 'iorden' dernede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.