Hmm...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer herinde. 

Min kæreste og jeg overvejer at få et barn, da vi begge brænder inderligt for det, og han ikke vil være alt for gammel når han bliver far( han bliver 21 i år). Men så tænkte jeg på, hvordan forklare man sine forældre at man som 17 årig er gravid og gerne vil beholde sit barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej med jer herinde. 

Min kæreste og jeg overvejer at få et barn, da vi begge brænder inderligt for det, og han ikke vil være alt for gammel når han bliver far( han bliver 21 i år). Men så tænkte jeg på, hvordan forklare man sine forældre at man som 17 årig er gravid og gerne vil beholde sit barn?

Sig det som det er så kan de vælge at acceptere det eller lade være. De kan ikke tvinge dig til ikke, at få barnet.

Anmeld

16. september 2013

stjernehimmel

så længe at du/i har tænkt det godt igennem så er det som det er...

i må sige det som det er at du er blevet gravid og at i beholder barnet... det er jo op til jer. der er ingen der kan tvinge jer til en abort.... hvordan dine personlige forhold er ved jeg ikke... rammer i har til barnet osv....

men vær ærlig, og tag det sure med det søde... og tag ikke alt som kritik men som en hjælp når/hvis de sprørg eller ytre deres mening...

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Det er selvfølgelig rigtigt. Sagen er bare at forholdet mellem mine forældre og jeg er ret anstrengt i forvejen Og de er meget skeptiske omkring det børn i en tidlig alder. 

Anmeld

16. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt. Sagen er bare at forholdet mellem mine forældre og jeg er ret anstrengt i forvejen Og de er meget skeptiske omkring det børn i en tidlig alder. 

Vi er jo alle forskellige....

Og at de er skeptiske om at få børn i en tidlig alder kan jeg godt følge dem i.... man kan ikke det som andre på sin alder og må udsætte mange ting mht uddannelse osv....

men unge forældre kan være lige så gode som ældre forældre kan....

det vigtigste er at i ved hvad i går ind til, og i har rammerne i orden.... og så må i gøre deres skeptis til skamme ;-)

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Man kan sagtens være gode forældre som ung, dog ville jeg nok vente så du når at blive 18, da mange ting er nemmere når man er 18

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.