Ømhed og følelse af alt falder nedenud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Alberte&Mor <3

Hej med jer. Jeg vil lige høre om nogen af jer har oplevet noget lign.. Jeg er idag 18+5 og har et par gange de sidste uger følt ømhed, træthed og som alt falder nedenud hvis jeg laver lidt for fysisk arbejde- er ssh elev og har så sent som idag haft to rengørringer hvor det så igen er opstået:/ er det bare almindelig graviditets gener eller burde jeg kontakte jdm imorgen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Mette M

Venter... skriver:

Hej med jer. Jeg vil lige høre om nogen af jer har oplevet noget lign.. Jeg er idag 18+5 og har et par gange de sidste uger følt ømhed, træthed og som alt falder nedenud hvis jeg laver lidt for fysisk arbejde- er ssh elev og har så sent som idag haft to rengørringer hvor det så igen er opstået:/ er det bare almindelig graviditets gener eller burde jeg kontakte jdm imorgen? 

Jeg har også haft det nogle enkelte dage. Er 21+1 i dag. Jeg fik at vide til md scanning at det skyldes plukveer. Skal derfor tage en slapper når det kommer. Men synes da du skal tage en snak med din læge/jm.. jeg havde det en hel dag så fik en indvendig scanning for at se om livmoderhalsen var forkortet. Det var den heldigvis ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.