Update på ekstra trivselsscanning af de to og undersøgelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
2 svar
14 synes godt om
16. september 2013

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...

Så er der Update på min maraton dag på OUH. Er idag 26+0. Først var jeg til jordemoder. Symfysemål på 37cm, fin fosterlyd. Men hold op hvor er det svært at forklare ordentligt, hvordan det er jeg har det dårligt. Havde for meget sukker i min urin, så er sendt til en akut glykose belastning på torsdag i stedet for uge 28. Og skal til at tage ekstra jerm mente hun da blodprocenten er på 6,5. Så gik det til scanning og hold fast de er vokset. Tv.1 vejer 971g og  Tv.2 vejer 871g. LMH var på 44mm. under plukve 39mm. Flot med fostervand og de er helt perfekte. Så videre til lægen og det var forvirrende, for der var to og mit tunge hovede blev totalt forvirret. Blev sendt videre for blodprøvetagning pga. kløen og smerter i det øverste af maven. Sidder og venter på at de ringer med svaret fra fødegangen på blodprøverne.. 

Og til sidst et billede jeg fik med af vores lille soldat der gør honnør til sin soldater far.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Kay

hvor er det bare fint... håber på et godt svar på blodprøven  

Anmeld

16. september 2013

camilla10

ønskebarn74 skriver:

Så er der Update på min maraton dag på OUH. Er idag 26+0. Først var jeg til jordemoder. Symfysemål på 37cm, fin fosterlyd. Men hold op hvor er det svært at forklare ordentligt, hvordan det er jeg har det dårligt. Havde for meget sukker i min urin, så er sendt til en akut glykose belastning på torsdag i stedet for uge 28. Og skal til at tage ekstra jerm mente hun da blodprocenten er på 6,5. Så gik det til scanning og hold fast de er vokset. Tv.1 vejer 971g og  Tv.2 vejer 871g. LMH var på 44mm. under plukve 39mm. Flot med fostervand og de er helt perfekte. Så videre til lægen og det var forvirrende, for der var to og mit tunge hovede blev totalt forvirret. Blev sendt videre for blodprøvetagning pga. kløen og smerter i det øverste af maven. Sidder og venter på at de ringer med svaret fra fødegangen på blodprøverne.. 

Og til sidst et billede jeg fik med af vores lille soldat der gør honnør til sin soldater far.. 

Husk at tage jern med noget c vitamin og ikke kalk/mælk og lign en time før og efter. Ellers optages jernet ikke ordentligt. Har lært det på den hårde måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.