Hvordan kommer man af med maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2008

linemus

Øv, jeg ser helt gravid ud på trods af, at jeg vejer mindre, end da jeg blev gravid. Mit maveskind (som jo godt nok også var udsat for noget af en belastning) hænger som en gammel bedrøvet basset-hund, og maven buler ud, som var jeg i tredje mdr.

Hvad kan jeg gøre... Kan det trænes væk og i så fald hvordan?

Jeg overvejer at tage i svømmehal imorgen bare med sønnike og glæder mig meget til alenetiden med ham... lige indtil jeg kommer i tanke om, at vi først skal klædes om og under bruseren sammen med mange andre... øv, plejer ellers ikke at være så forfængelig, men det ser virkelig træls ud.

Knus Line - der også gerne vil på stranden til sommer uden at være dækket helt til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2008

Sille

velkommen i klubben...>( min mave er også blevet helt mærkelig.. slasket og stor.. vejer også mindre end da jeg blev gravid.. og jeg ser ud som en der er halvvejs i graviditeten.. bittert.... du kan sikkert træne en del op.. Prøv pilates! Det er effektivt... jeg må desværre først nu pga en nedsunken livmoder.
-sille

Anmeld

22. marts 2008

ivfmarie

arhhh, en moders pris for skønne børn: råddent maveskind!! >(>(

Det skal arbejdes væk... med motion, sund mad og opbygning af de dybe mavemusker og selve muskelkorsettet. Og jeg vil give Sille ret - pilates er en glimrende måde at "nå" de inderste muskler på.
God kamp 8D

Marie - der knokler og knokler og knokler og...

Anmeld

22. marts 2008

Tynen

Det´satans med den mave!

Jeg har faktisk mavemuskler (Ja, I må gerne se dem d. 27 hvis I tror det er pis ;) ) MEN, så lige der under navlen stopper de og bliver til en sej omgang delle der er umulig at trænge igennem!

What to do?! :)

Trine - Med delle i 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.