gave til en en fyr man næsten lige har mødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
6 svar
2 synes godt om
16. september 2013

Moar2011

gode råd baby.dk

denne dejlige fyr her som jeg dater har fødselsdag på onsdag - og jeg er fuldstændig på bar bund, burde jeg købe en gave? - hvad skal det være? en gave bare til ham evt en oplevelse? eller en mig og ham kan dele som evt ku være en oplevelse vi tog sammen?

gode råd piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Dorthe1986

Storms-Mor skriver:

gode råd baby.dk

denne dejlige fyr her som jeg dater har fødselsdag på onsdag - og jeg er fuldstændig på bar bund, burde jeg købe en gave? - hvad skal det være? en gave bare til ham evt en oplevelse? eller en mig og ham kan dele som evt ku være en oplevelse vi tog sammen?

gode råd piger

Jeg tænker en lille gave ville være fint, ala en biftur for to eller sådan noget :-)

Anmeld

16. september 2013

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Jeg tænker en lille gave ville være fint, ala en biftur for to eller sådan noget :-)

http://www.oplevelsesgaver.dk/adrenalin/bodyflight .html?gclid=COmWh_Wn0LkCFfKXcAoddTYAZA

havde tænkt denne oplevelse her til ham
men vil det være en dårlig gave, idet det kun er for en person ?

Anmeld

16. september 2013

Dorthe1986

Storms-Mor skriver:

http://www.oplevelsesgaver.dk/adrenalin/bodyflight .html?gclid=COmWh_Wn0LkCFfKXcAoddTYAZA

havde tænkt denne oplevelse her til ham
men vil det være en dårlig gave, idet det kun er for en person ?

Nej slet ikke, hvis han er typen er det jo råfedt for ham :-)

Anmeld

16. september 2013

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Nej slet ikke, hvis han er typen er det jo råfedt for ham :-)

han vil rigtig gerne ud og hoppe i faldskærm, men det koster en arm, så tænkte jeg at det her ku være en mulighed ?
men tager jeg fejl eller ligger vindtunnelen i KBH?

Anmeld

16. september 2013

Dorthe1986

Storms-Mor skriver:

dek

han vil rigtig gerne ud og hoppe i faldskærm, men det koster en arm, så tænkte jeg at det her ku være en mulighed ?
men tager jeg fejl eller ligger vindtunnelen i KBH?

Ja den ligger i Kbh :-)

Anmeld

16. september 2013

Susje

Storms-Mor skriver:

gode råd baby.dk

gode råd piger

Hvis det er meget nyt, hvad så med en champagnebrunch e.l. hvor I kan hygge jer sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.