Ny uge og kun 98 dage tilbage!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
6 svar
11 synes godt om
16. september 2013

grinny

Ja så kom jeg ind i en ny uge i dag og er nu 26+0  Elsker hver mandag for så er jeg en uge tættere på fødslen og jeg synes altså bare tiden begynder at gå laaaaangsom nu 

Der er liv og glade dage derinde  Og elsker hvert spark og puf jeg får fra lillemanden. 

På fredag skal jeg til 2. lægeundersøgelse da jeg overhovedet ikke kunne få en tid i sidste uge  Og så finder jeg ud af på fredag om jeg skal sygemeldes helt eller om jeg kan forsætte i et stille og roligt tempo 

Nå, men lige et billed af den voksende mave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

BigHope13

grinny skriver:

Ja så kom jeg ind i en ny uge i dag og er nu 26+0  Elsker hver mandag for så er jeg en uge tættere på fødslen og jeg synes altså bare tiden begynder at gå laaaaangsom nu 

Der er liv og glade dage derinde  Og elsker hvert spark og puf jeg får fra lillemanden. 

På fredag skal jeg til 2. lægeundersøgelse da jeg overhovedet ikke kunne få en tid i sidste uge  Og så finder jeg ud af på fredag om jeg skal sygemeldes helt eller om jeg kan forsætte i et stille og roligt tempo 

Nå, men lige et billed af den voksende mave 

du har såå fin en mave håber undersøgelse kommer til at gå rigtig godt

Anmeld

16. september 2013

grinny

BigHope13 skriver:

du har såå fin en mave håber undersøgelse kommer til at gå rigtig godt

Ihh tak  

Mon ikke den kommer til at gå godt, men er lidt i tvivl om hvad der skal ske?  

Anmeld

16. september 2013

BigHope13

grinny skriver:

Jesyne

Ihh tak  

Mon ikke den kommer til at gå godt, men er lidt i tvivl om hvad der skal ske?  

Jeg synes såmænd det ret kedeligt til både 2 og 3 læge undersøgelse. der bliver tjekket urin , målt blodtryk, du bliver vejet og lavet får målt Symfyse fundus eller hvad det hedder, livmoderen Hehe.
Tja og så en kort snak om graviditeten evt gener. det var ihvertfald det der blev lavet ved mig

Anmeld

16. september 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Jeg synes såmænd det ret kedeligt til både 2 og 3 læge undersøgelse. der bliver tjekket urin , målt blodtryk, du bliver vejet og lavet får målt Symfyse fundus eller hvad det hedder, livmoderen Hehe.
Tja og så en kort snak om graviditeten evt gener. det var ihvertfald det der blev lavet ved mig

Det lyder da som noget meeeeeget vigtigt  Haha

Men det er bare fordi, min læge spurgte om jeg ville havde en kvinde i stedet da hun var meget god til underlivsundersøgelser - og så tænkte jeg - skal jeg have sådan en næste gang? 

Men det lyder nu meget fredeligt 

Anmeld

16. september 2013

BigHope13

grinny skriver:

Det lyder da som noget meeeeeget vigtigt  Haha

Men det er bare fordi, min læge spurgte om jeg ville havde en kvinde i stedet da hun var meget god til underlivsundersøgelser - og så tænkte jeg - skal jeg have sådan en næste gang? 

Men det lyder nu meget fredeligt 

Hmm det kendetegn jeg så ikea noget til, troede jeg slet ikke de gjorde på denne tid i graviditeten:/ hvad skal de snart kigge efter
hmm mystisk.

Anmeld

16. september 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Hmm det kendetegn jeg så ikea noget til, troede jeg slet ikke de gjorde på denne tid i graviditeten:/ hvad skal de snart kigge efter
hmm mystisk.

Ja det ved jeg heller ikke helt 

Men finder da ud af det på fredag, haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.