kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
7 svar
1 synes godt om
16. september 2013

karin85

Kære tvillingeforældre.

Min kæreste og jeg venter tvillinger til marts og er nybegyndere i det her  

Er der mon nogen der har et par gode råd om kombivogne?

Jeg overvejer at købe en Teutonis Team Cosmo, men er bange for om den kan gå igennem en almindelig hoveddør - nogen der har erfaring med det?

Jeg håber der er nogen der har lyst til at dele deres erfaringer

Mvh Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Miss Church

karin85 skriver:

Kære tvillingeforældre.

Jeg overvejer at købe en Teutonis Team Cosmo, men er bange for om den kan gå igennem en almindelig hoveddør - nogen der har erfaring med det?

Mvh Karin

Tillykke med jeres små tvillinger i maven

Vi har en emmaljunga twin nitro og den kan ikke gå igennem en almindelig dør. Men de fleste butiksdøre, kan den gå igennem  

Tror målene er nogenlunde de samme. Men mål jeres dør og så er det da bare om at komme ud og måle kombi-vogne

Anmeld

17. september 2013

pcoramt

Jeg er selv snart tvillinge mor (inden for en uge) vi har købt en emmaljunga doble city cross (udgået model) den kan præcis gå ind ahoveddøren, men pga kantet gang sidder den 'fast' der.. Tror det bliver svært at finde en vogn der kan tilgengæld er de ofte super lette at skille og samle ad  

Anmeld

17. september 2013

Lou

karin85 skriver:

Kære tvillingeforældre.

Mvh Karin

Hejsa. 

Vi venter også tvillinger til februar og har kigget på så mange tvillingevogne. 

Jeg tror vi ender med denne.. bugaboo donkey tvilling.

http://www.arvingen.dk/tvillingevogn/donkey/bugaboo-donkey-twin-sort-base/

Den har vundet tænkt og test som bedste tvillingevogn og den kan klappes så meget sammen. Der står at max bredde når den er foldet ud er 74 cm, så den burde kunne komme igennem en alm dør. 

Anmeld

17. september 2013

Heidi B

Mit råd udfra egen erfaring er at sætte sig ned og finde ud af hvad man vil bruge vogenen til...

Altså, er det en man planlægger de skal kunne sove til middag i længe, så skal liggemålet i hvertfald være 95, hvorimod hvis man planlægger at de på sigt skal sove enten inde eller i hver sin eneklt barnevogn er liggemålet ikke så vigtigt.

Regner man med at få store børn, det fik jeg, derfor købte vi både en stor barenvogn og en bred klapvogn... Og de fleste supermarkeder har en bred kasse, så man sagtens kan komme igennem...

Og så vokser man man med opgaven. Da mine drenge var små, boede vi på 1. sal, og havde en cykelkælder hvor barnevognen ikke kunne komme gennem døren, så den skulle skilles ad, hver gang den skulle op og ned. Men man klare det. Vi brugte indimellem vores store bil som opbevaring af barnevognen, og har man et godt regnslag kan det også klare en del regn og rusk.

Spørg endelig igen...

Anmeld

17. september 2013

Babiesontheway

karin85 skriver:

Kære tvillingeforældre.

Mvh Karin

Hej først stort tillykke og velkommen i klubben 

Den kombi vogn du nævner, er præcis den vi køber. Synes personligt det var den flotteste 

Og den kan klappes helt sammen så den kan være i vores bil også, så det er skønt

Vi har så valgt også at købe en tvillinge barnevogn til her hjemme i haven, som de kan sove i 

Anmeld

18. september 2013

karin85

Tusind tak for svarene! Vi må ud og kigge lidt nærmere på de forskellige vogne og overveje hvad vores behov bliver Synes det er svært når man er nybegynder!

Anmeld

18. september 2013

LMX

karin85 skriver:

Kære tvillingeforældre.

Mvh Karin

Venter dog ikke tvillinger men min datter vil være ca 14mdr når lillebror eller søster kigger ud.

Jeg køber sådan en her:

http://www.pinkorblue.dk/Barnevogne/Tvillinge-Soskendevogne/ABC-DESIGN-Tvillingevogn-Zoom-Sand-Dark-Brown-Collection-2012-1.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.