Anonym skriver:
Jeg skriver fra min kusines baby bruger, så derfor jeg forbliver anonym. Hun er den eneste fra vores omgangskreds der hidtil ved det.
Jeg har i forvejen en dreng, så det er min anden graviditet.
Spørgsmål om graviditeten:
Var den slemmere end den første for jer?
Fik i flere strækmærker anden gang?
Hvor meget tog i på anden gang?
fik i mere løst hud efter anden gang?
Hvor længe tog det jer om at få jeres krop tilbage? hvis den overhovedet kom tilbage.
Var fødselen hårdere end første gang?
Spørgmål omkring dagene efterfølgende:
Hvordan tog storebror eller storesøster det?
Var det hårdt med 2 børn, og hvad med nattesøvnen?
påvirkede barnets søvnrutine nummer 1's søvnrutine?
opstod der jalousi?
hvem passede nummer 1 imens i lå på fødegangen?
Kunne i finde overskuddet til begge børn?
Hvad med parforholdet?
Hvad har i skulle vænne jer til efter i har fået 2 børn?
Hvis der er mere i vil tilføje, er i velkommen.
Der er 2 år og 10 mrd. imellem mine guldklumper 
Nej, denne graviditet var ikke slem - det var den første heller ikke, hvis man ser bort fra min diabetes 
Ikke flere strækmærker denne gang.
Jeg tog 4 kg på i min sidste graviditet - den første rundede jeg 23 kg 
Jeg har fået lidt mere løst hud nu, men det er for tidligt at sige - jeg fødte i torsdags 
Nej, meget nemmere fødsel. Den første fødsel tog 15 timer og endte i et akut kejsersnit da hun havde sat sig fast i mit bækken. Lillebror ville ud på 8 timer!
Dagene efter fødslen:
Storesøster er helt nyforelsket i sin lillebror og er lidt stolt. Hun har reageret lidt på at vi har været væk, men er efterhånden ved at finde ud af, at vi altså ikke går nogle steder 
Jeg synes ikke det er så hårdt endnu - der er faste rutiner med den store, og det går der et stykke tid endnu før vi kan med den lille 
Nattesøvnen har ikke været hård endnu - storesøster har sovet igennem siden hun var et par uger gammel. Hun kommer i seng på et fast tidspunkt. Lillebror er for ny endnu. Det har ikke påvirket storesøster endnu.
Indtil videre har hun ikke vist tegn på jalousi, men jeg sørger også for at hun er med i det hele. Hun vil gerne se han får skiftet numse, får flaske osv.
Jeg fik en veninde til at tage min datter mens jeg var på fødegangen - min kæreste tog hjem og hentede hende fra børnehave og havde aftenen sammen med hende. Fra morgenstunden afleverede han hende og kom tilbage til mig. Den sidste aften jeg lå på barselsgangen tog min veninde min datter natten over, og jeg fik tid sammen med min kæreste (det kan være ret så kedeligt at ligge alene fra 15-08) 
Finde overskud - selvfølgelig! Eller, det bliver man da nødt til 
Parforholdet er som det altid har været
Man må ikke glemme hinanden 
Det er for tidligt for mig at skrive hvad vi har skullet vænne os til med 2 børn, men det er da lidt af en omvæltning lige pludselig at stå med 2 guldklumper. Nu er der ikke kun én der skal med ud af døren, men jeg skal have gjort 2 klar osv.