Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
YES!
Er just hjemvendt fra babysam med min kæreste og svigerforældrene. Et stk Odder Zip 2013 med x-dream stel - sort med sølvsygninger. Og selvfølgelig skulle vi have lidt med; madresser til lift og barnevogn, dyne, dynebetræk og lagen, myggenet, regnslag, sele og 4 bedårende body'er WEEEEE
Jeg ville bare dele min glæde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
asff skriver: YES! Er just hjemvendt fra babysam med min kæreste og svigerforældrene. Et stk Odder Zip 2013 med x-dream stel - sort med sølvsygninger. Og selvfølgelig skulle vi have lidt med; madresser til lift og barnevogn, dyne, dynebetræk og lagen, myggenet, regnslag, sele og 4 bedårende body'er WEEEEE Jeg ville bare dele min glæde
den bliver i helt sikkert rigtig glade for.. super lækker vogn! er slet ikke misundelig (ironi kan forkomme)
Fantastisk vogn bare vent til den lille kommer i, så kan du slet ikke lade vognen være, den er super at køre med lige meget hvordan vejret er.
pcoramt skriver: den bliver i helt sikkert rigtig glade for.. super lækker vogn! er slet ikke misundelig (ironi kan forkomme)
Ja glæder mig også til jeg har noget, at putte i
DecemberBaby2013 skriver: Nej hvor fedt!
Nej hvor fedt!
Ja, det er fantastisk
(august) skriver: Fantastisk vogn bare vent til den lille kommer i, så kan du slet ikke lade vognen være, den er super at køre med lige meget hvordan vejret er.
Super! Jeg stod også inde i butikken og kørte frem og tilbage
asff skriver: Super! Jeg stod også inde i butikken og kørte frem og tilbage
Vi har 2010 modellen og den har været brugt i 3 år hverdag (fik to børn tæt på hinanden) og det eneste der er "galt" med den er at den er falmet i det sorte, så når den står ved siden af en ny kan man se det ellers er det ikke noget vi lægger mærke til. Vores er sort med råhvide kanter.
(august) skriver: Vi har 2010 modellen og den har været brugt i 3 år hverdag (fik to børn tæt på hinanden) og det eneste der er "galt" med den er at den er falmet i det sorte, så når den står ved siden af en ny kan man se det ellers er det ikke noget vi lægger mærke til. Vores er sort med råhvide kanter.
Det lyder godt at i har brugt den til mere end en. Det er også vores plan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128