På sygehuset blev alt prøvet, men selv da jeg blev pumpet, kom der ikke nok ud til at mætte det mindste (kunne lige dække bunden af en flaske).

Min datter blev taget ved kejsersnit, og jeg var på sygehuset i 6 dage, og på dag 3 opgav vi, og herfra fik hun kun flaske (boede på stuen med en de to to sidste dage der også havde fået lavet en reduktion, og hun gik til flasken efter dag 2.
Da vi kom hjem havde jeg en enkelt dag, hvor jeg følte mælken væltede ud af mig.....men blev ikke medicineret for at stoppe produktionen, da det hurtigt stoppede af sig selv.
Min mand nød at få lov til at være lige så tæt med hende som jeg. Når hun fik flaske, var det tit skind mod skind, uanset hvem af os der gav hende den. Det var da en smule besværligt med opvarmning af flaske, men der er lige kommet en automatisk flaske opvarmer, som varmen mælken op på kort tid til den rette temperatur. Den SKAL vi have, nu hvor vi venter nummer to.

Så her i huset har hverken barn eller forældre været kede af, at det blev flasken og Johanne er i dag en stor og velfungerende pige på næsten 3 år
Anmeld