Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej venner.
Vi overvejer lidt her i 2. graviditet at blive kønsscannet - af hensyn til storesøster. Det kan måske være lettere at forholde sig til det nye familiemedlem, hvis man kan snakke om det som lillesøster eller lillebror.
Men nu har jeg hørt nogle historier om, at man ikke altid kan store på scanningerne. Derfor ville jeg være glad, hvis I vil dele jeres erfaringer med os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tjaaaamig skriver: Hej venner. Vi overvejer lidt her i 2. graviditet at blive kønsscannet - af hensyn til storesøster. Det kan måske være lettere at forholde sig til det nye familiemedlem, hvis man kan snakke om det som lillesøster eller lillebror. Men nu har jeg hørt nogle historier om, at man ikke altid kan store på scanningerne. Derfor ville jeg være glad, hvis I vil dele jeres erfaringer med os
Har stemt blank - da vi ikke kendte kønnet. Dog tog vi numsen på (næsten) alle, da mange sagde: at jeg havde en drengemave - men HEY,der kom en lille Laura til verden
Fedt så mange har givet svar. Tænk at der ingen er her, der har prøvet at få forkert svar
LRJ skriver: Jeg Kender en der fik af vide i hele hendes graviditet at hun ventede en pige, og ud kom en dreng, men også en pige ( de har overhovedet ikk set der var to på nogle af scanningerne, så både de,og sygehuset blev meget overrasket)
Jeg Kender en der fik af vide i hele hendes graviditet at hun ventede en pige, og ud kom en dreng, men også en pige ( de har overhovedet ikk set der var to på nogle af scanningerne, så både de,og sygehuset blev meget overrasket)
WHAT hvor VILDT... hahahaaa... sikke en surprise... så må man få travlt med at bytte alt til tvilling - barnevogn osv - og ellers købe mere af alt.. haha
tjaaaamig skriver: WHAT hvor VILDT... hahahaaa... sikke en surprise... så må man få travlt med at bytte alt til tvilling - barnevogn osv - og ellers købe mere af alt.. haha
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Hej
Vi fik det af vide til MD-scanningen begge gange og det holdt stik i begge tilfælde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128