Var det det samme køn I fødte, som I var blevet scannet til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad køn blev I fortalt I ventede og hvad fik I??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.615 visninger
13 svar
6 synes godt om
16. september 2013

tjaaaamig

Hej venner.

Vi overvejer lidt her i 2. graviditet at blive kønsscannet - af hensyn til storesøster. Det kan måske være lettere at forholde sig til det nye familiemedlem, hvis man kan snakke om det som lillesøster eller lillebror.

Men nu har jeg hørt nogle historier om, at man ikke altid kan store på scanningerne. Derfor ville jeg være glad, hvis I vil dele jeres erfaringer med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Nadia&Daniel

tjaaaamig skriver:

Hej venner.

Vi overvejer lidt her i 2. graviditet at blive kønsscannet - af hensyn til storesøster. Det kan måske være lettere at forholde sig til det nye familiemedlem, hvis man kan snakke om det som lillesøster eller lillebror.

Men nu har jeg hørt nogle historier om, at man ikke altid kan store på scanningerne. Derfor ville jeg være glad, hvis I vil dele jeres erfaringer med os

Har stemt blank - da vi ikke kendte kønnet. Dog tog vi numsen på (næsten) alle, da mange sagde: at jeg havde en drengemave - men HEY,der kom en lille Laura til verden 

Anmeld

20. september 2013

tjaaaamig

Fedt så mange har givet svar. Tænk at der ingen er her, der har prøvet at få forkert svar

Anmeld

20. september 2013

LRJ

Jeg Kender en der fik af vide i hele hendes graviditet at hun ventede en pige, og ud kom en dreng, men også en pige ( de har overhovedet ikk set der var to på nogle af scanningerne, så både de,og sygehuset blev meget overrasket)

Anmeld

20. september 2013

tjaaaamig

LRJ skriver:

Jeg Kender en der fik af vide i hele hendes graviditet at hun ventede en pige, og ud kom en dreng, men også en pige ( de har overhovedet ikk set der var to på nogle af scanningerne, så både de,og sygehuset blev meget overrasket)

WHAT hvor VILDT... hahahaaa... sikke en surprise... så må man få travlt med at bytte alt til tvilling - barnevogn osv - og ellers købe mere af alt.. haha

Anmeld

20. september 2013

LRJ

tjaaaamig skriver:

WHAT hvor VILDT... hahahaaa... sikke en surprise... så må man få travlt med at bytte alt til tvilling - barnevogn osv - og ellers købe mere af alt.. haha

Ja, de købte bare en Seng mere og så en tvillingbarnevogn, og så drenge tøj

Anmeld

20. september 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi har fået moderkagebiopsi begge gange, så vi kendte kønnet tidligt, men er begge gange blevet scannet til at vente piger og det har passet :-) de var ikke generte på det punkt ;-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

21. september 2013

helle85

tjaaaamig skriver:

Hej venner.

jeg har ikke stemt

jeg fik en 3d scanning med min dreng og der kunne man tydligt se han var en dreng,

jeg valgte sådan en fordi min mand ville vide kønnet, og vi kendte nogen som fik en køns scanning som viste det var en pige, men de fik en dreng men det er så snart 9-10 år siden,

jeg ville til vær en tid købe en 3d scanning hvis jeg skal være 100% sikker på kønnet.

Anmeld

21. september 2013

Leneur

tjaaaamig skriver:

Hej venner.

Jamen det var bare en formalitet at jeg fik kønnet at vide. Min søster drømte jeg skulle have en pige, inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Testede så positiv samme dag hun fortalte mig det. Så det var bare sådan det var...

Anmeld

21. september 2013

(august)

Hej

Vi fik det af vide til MD-scanningen begge gange og det holdt stik i begge tilfælde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.