Orker ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 35+0 i dag og har de sidste 14 dage haft det så skidt 

Vand  i fingre håndled og fødder. smerter i hele ryggen. ondt i maven fordi baby fylder alt for meget. kan knap nok gå og stå  så dagen bliver brugt på sofaen eller i sengen. 

jeg orker ikke mere. kom så ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Hej  

Den sidste del af begge mine graviditeter har heller aldrig været lette. Der er dog desværre ikke så meget at gøre - men sørg nu for, at du ligger godt, nu hvor du alligevel skal bruger meget tid i sengen og  på sofaen  Jeg har selv rigtig god erfaring med danske Fossflakes U-pude. Har du hørt om den? http://www.mammashop.dk/sovepude-ammepude-u-puden-fossflakes.html

Det er en virkelig lækker pude, og håber den kan hjælpe dig, så din tid på sofaen ikke føles så lang 

Kh Mette

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Vær tålmodig, det bliver det hele værd ( mine er født 35+3 og 37+6) der er stor forskel på de små, født før og til tiden.
Jeg havde glæde af zoneterapi, svømning og støttebindets til de hævede fødder og ben

Det er ikke sjovt, forstår godt det er svært

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vær tålmodig, det bliver det hele værd ( mine er født 35+3 og 37+6) der er stor forskel på de små, født før og til tiden.
Jeg havde glæde af zoneterapi, svømning og støttebindets til de hævede fødder og ben

Det er ikke sjovt, forstår godt det er svært

Synes det er en meget ambivalent følelse at være gravid efterhånden.

Nu må h*n godt komme men hun skal alligevel ikke komme før hun er klar.

føler mig som den dårligste (næsten-mor) der findes. 

halsbrand kvalme ondt i ryggen og alt det andet hører jo til. men hold op hvor må tiden gerne gå lidt hurtigere. 

Anmeld

16. september 2013

Michella2

Anonym skriver:

Jeg er 35+0 i dag og har de sidste 14 dage haft det så skidt 

Vand  i fingre håndled og fødder. smerter i hele ryggen. ondt i maven fordi baby fylder alt for meget. kan knap nok gå og stå  så dagen bliver brugt på sofaen eller i sengen. 

jeg orker ikke mere. kom så ud. 

Uha, kender alt for godt til det med min den første.

Vand i fingre, fødder, lægge arme, alle vegne.

Mit bækken gik af og til af led endda pga bækkenløsning. 

Kunne hverken ligge på maven eller binde mine egne sko, ja vente tiden til sidst er bare noget øv nogle gange..

Husk at forkæl dig selv af og til 

Gør noget godt for dig selv, eller køb lidt mundgodt..

Det kan forsøde de sidste uger

Det gjorde det med mig i hvert fald 

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Synes det er en meget ambivalent følelse at være gravid efterhånden.

Nu må h*n godt komme men hun skal alligevel ikke komme før hun er klar.

føler mig som den dårligste (næsten-mor) der findes. 

halsbrand kvalme ondt i ryggen og alt det andet hører jo til. men hold op hvor må tiden gerne gå lidt hurtigere. 

Selvfølgelig er du ikke det, kender godt at man strækker den, og hvor hårfin grænsen kan være, blev selv rimelig syg af ssf 1 gang og selvom jeg gik længere 2 gang passede jeg mere på og ville ikke lade det blive så slemt som 1 gang

Det var også derfor jeg skrev som jeg gjorde, det hjalp mig anden gang at vide hvor meget mine ofre betød at gå de knap 3 uger mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.