"Kære Nille"
Hej Rikke.
Ved ikke hvem jeg skal henvende mig til da dette er et meget pinligt problem. Jeg er gravid med sidste mens 10/8.
Jeg har har ret regelmæssig mens på ca 28-30 dage.
Jeg havde sex med min kæreste 24/8, hvor han kom i mig. Men begik så en stor fejl ved at have sex med min ex 30/8. Han kom ikk i mig og og tog en fortrydelsespille 13 timer efter.
Jeg begyndte allerede at have muren, forandringer mm mere mandag 2/9 og testede positiv 6/9.
Nu er det jo så jeg er bekymret for hvem faren er? Er det muligt at have så sen ægløsning at ex kan være far? Kan min cyklus sådan bare rykke sig 4-5 dage??
Jeg er meget frustreret og håber du kan hjælpe mig i denne rodet situation.
Mvh nille
Rikkes svar
Kære Nille
Det er da helt forståeligt, at du er frustreret. Det er en meget svær situation at stå i.
Når du har været sammen med de to med så kort mellemrum, så vil det ikke være muligt for mig, at afgøre, hvem af dem der er faren.
Det kan heller ikke ved en scanning afgøres hvem der er faren, da en scanning altid viser hvor stort fosteret er på dagen man bliver scannet og ikke fortæller noget om hvornår den lille er lavet.....
Jeg mener helt sikkert du skal tale med din læge om din situation. Der er andre før dig der har stået i lignede situation, så du skal ikke være pinlig over situationen.
Hellere finde ud af det bedste for dig.
Held og lykke med det hele.
Med venlig hilsen
Rikke Nielsen
Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.
Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk
Anmeld