Varmt undertøj til 2-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
3 svar
1 synes godt om
16. september 2013

tjaaaamig

HEEEy girlies.

Jeg er ved at overveje hvad jeg mon skal købe af varmt undertøj til min datter på 2 år og 2 måneder... Sidste vinter brygte hun uldbodyer, men jeg ved ikke helt om det er smart nu når hun er blevet så stor? Hun har ikke brugt bodyer nogle måneder, men onvendt tiltaler det mig meget, at de ikke kan skille på midten, så hun risikerer at blive kold.

HVAD gør I andre????

Og bruger I noget ud over bleen også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

FruJacobsen

tjaaaamig skriver:

HEEEy girlies.

Jeg er ved at overveje hvad jeg mon skal købe af varmt undertøj til min datter på 2 år og 2 måneder... Sidste vinter brygte hun uldbodyer, men jeg ved ikke helt om det er smart nu når hun er blevet så stor? Hun har ikke brugt bodyer nogle måneder, men onvendt tiltaler det mig meget, at de ikke kan skille på midten, så hun risikerer at blive kold.

HVAD gør I andre????

Min søn skal have uldbodyer...når han bliver for stor til det, vil jeg bare købe todelt sæt i uld

Anmeld

16. september 2013

modesty

HEEEy girlies.

HVAD gør I andre????

Jeg følger lige med her, da jeg selv står i samme dilemma. Synes at bodyer er smarte fordi de ikke skiller, men han bruger ikke bodyer længere, og jeg er egentlig ret glad for at slippe for de besværlige knapper mellem benene - plus han er i gang med at lære at tage tøj af/på selv, så det er heller ikke hensigtsmæssigt i den sammenhæng.

Under alle omstændigheder regner jeg med også at købe i hvert fald et enkelt par uldgamacher til de meget kolde dage.

Anmeld

16. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Helt klart to-delt sæt - det kan sagtens få i uld. Din datter er så stor nu at jeg går ud fra, at hun træner på toilettet i vs. Så for ikke, at hæmme hende ville det bedste være to-delt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.