Brombær-syltetøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
3 svar
1 synes godt om
16. september 2013

Victoria2013

Jeg har igen i år fået en masse brombær forærende af svigermor og et eller andet skal de jo bruges til - så vil lave noget syltetøj som jeg også gjorde sidste år...

Men inspireret af Frihuset (det kan jeg godt lide at se), hvor de lavede blommesyltetøj m. vanille, kanel, chili og rosmarin, kunne jeg også godt tænke mig at gøre min brombær-syltetøj lidt spændende

Nogle gode idéer til krydderier som ville passe godt til brombær? Jeg overvejer ingefær, citronmelisse og/eller citronskal... ville det passe godt til mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Flødebollen

Victoria2013 skriver:

Jeg har igen i år fået en masse brombær forærende af svigermor og et eller andet skal de jo bruges til - så vil lave noget syltetøj som jeg også gjorde sidste år...

Men inspireret af Frihuset (det kan jeg godt lide at se), hvor de lavede blommesyltetøj m. vanille, kanel, chili og rosmarin, kunne jeg også godt tænke mig at gøre min brombær-syltetøj lidt spændende

Nogle gode idéer til krydderier som ville passe godt til brombær? Jeg overvejer ingefær, citronmelisse og/eller citronskal... ville det passe godt til mon?

Rom...

Det smager godt.

Anmeld

16. september 2013

Victoria2013

Flødebollen skriver:

Rom...

Det smager godt.

Det lyder ikke som en helt dårlig idé - og det skal vel op og koge sammen med brombærrene, så alkoholen fordamper vel?

Anmeld

16. september 2013

Flødebollen

Victoria2013 skriver:

Det lyder ikke som en helt dårlig idé - og det skal vel op og koge sammen med brombærrene, så alkoholen fordamper vel?

Jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.