Ondt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Annemette07

Har i nat lagt vågen det meste af tiden pga smerter i ryggen som gik ned i ballerne. Jeg er idag 35+0. Nogen der ved hvad det kan skyldes ?

Massage af kæresten hjalp heldigvis lidt, men nu har jeg bare nogle meget ømme baller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Signe-bine

Jeg håber snart det bliver bedre for dig 

Men i mellemtiden så har jeg et par tricks det virket på min ryg (jeg er 34+2). Prøv en hofte øvelse hvor du ligger på ryggen, gerne på en måtte på gulvet. Buk benene op så fødderne står fladt med sålen på gulvet og hav armene på gulvet mens du løfter måsen og hoften i vejret. Hold den deroppe i 5-10 sekunder, slap så lidt af i kroppen og gentag det et par gange... den har hjulpet helt vildt meget på mine ømme baller og hofter og ang ryggen har det hjulpet at ligge på siden, med en lille pude og slappe af. Ikke ligge på skrå eller halvt sidde, bare ligge helt fladt på siden... Det lyder for let til at være sandt, men jeg læste et sted at alt anstrenger ryggen, også selvom man sidder lænet op af puder i en god sofa, undtagen når man ligger helt ned... Det har hvert fald virket som en drøm på min ryg og hofte, allerede fra første dag 

Anmeld

16. september 2013

Moster Lagkage

Annemette07 skriver:

Har i nat lagt vågen det meste af tiden pga smerter i ryggen som gik ned i ballerne. Jeg er idag 35+0. Nogen der ved hvad det kan skyldes ?

Massage af kæresten hjalp heldigvis lidt, men nu har jeg bare nogle meget ømme baller

Iskas nerven der sidder i klemme

Anmeld

16. september 2013

Annemette07

Siiigneee skriver:

Jeg håber snart det bliver bedre for dig 

Men i mellemtiden så har jeg et par tricks det virket på min ryg (jeg er 34+2). Prøv en hofte øvelse hvor du ligger på ryggen, gerne på en måtte på gulvet. Buk benene op så fødderne står fladt med sålen på gulvet og hav armene på gulvet mens du løfter måsen og hoften i vejret. Hold den deroppe i 5-10 sekunder, slap så lidt af i kroppen og gentag det et par gange... den har hjulpet helt vildt meget på mine ømme baller og hofter og ang ryggen har det hjulpet at ligge på siden, med en lille pude og slappe af. Ikke ligge på skrå eller halvt sidde, bare ligge helt fladt på siden... Det lyder for let til at være sandt, men jeg læste et sted at alt anstrenger ryggen, også selvom man sidder lænet op af puder i en god sofa, undtagen når man ligger helt ned... Det har hvert fald virket som en drøm på min ryg og hofte, allerede fra første dag 

mange tak, det vil jeg da prøve. Alt skal prøves så kan man da altid udelukke tingene bagefter hvis det ikk virker

Anmeld

16. september 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Hej Annemette07

Du er desværre ikke den eneste der døjer med problemer - især om natten har rigtig mange gravide problemer, både med smerter, at ligge ordentligt, og generelt bare at sove godt. 

Jeg vil helt klart anbefale dig en sove- og ammepude fra danske Fossflakes. Måske du allerede kender den? De har lavet U-puden som bare er helt fantastisk og som du kan bruge på alverdens måder, både nu og når baby er kommet til verden  Du kan finde den her: http://www.mammashop.dk/sovepude-ammepude-u-puden-fossflakes.html

Håber den kan hjælpe dig 

Kh Mette 

Anmeld

16. september 2013

Signe-bine

Annemette07 skriver:

mange tak, det vil jeg da prøve. Alt skal prøves så kan man da altid udelukke tingene bagefter hvis det ikk virker

Ja det er da et forsøg værd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.