I må vide det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. september 2013

Anonym trådstarter

Gode råd til hvad i gjorde for at få en lille spire i maven ?

her tænker jeg mest efter endt sex .. Blev i i sengen lidt eller hvordan ? (Mener så sæden ik kom ud med det samme )

min kærestSahara lige fået afvide han har moderat nedsat sædkvalitet :/ efter endt kemo terapi . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Gode råd til hvad i gjorde for at få en lille spire i maven ?

her tænker jeg mest efter endt sex .. Blev i i sengen lidt eller hvordan ? (Mener så sæden ik kom ud med det samme )

min kærestSahara lige fået afvide han har moderat nedsat sædkvalitet :/ efter endt kemo terapi . 

Der er desværre ingen metoder der er bevist at kunne "fremme" en graviditet udover at ændre livsstil så som at tabe sig hvis man er overvægtig, stoppe med at ryge, droppe alkohol osv.
Dét der med at blive liggende i sengen er en skrøne...

Hvis din kæreste har ord på at hans sædkvalitet er nedsat kunne I måske blive henvist til behandling med det samme?

Anmeld

15. september 2013

grinny

Der er desværre ingen nem og hurtige løsning når det handler om at blive gravid.

I 3 år lå jeg med benene oppe, tabte mig, stoppede med at ryge, prøvede den ene pillekur efter den anden, gjorde det på "de rigtige" tidspunkter osv osv. 

Jeg er blevet gravid den måned hvor vi havde så mange ting at se til, begge med nye jobs, vi lyttede i hus, og vi havde lige fået ja til behandling og i hele den cyklus havde vi sex 1!! gang og det var nok 

Jeg ved det er p***e irriterende at høre det, sådan havde jeg det også, men lad vær med at tænke på det - stresser du din krop stresser du desværre også alt det "tekniske" der skal ske i kroppen for at en graviditet bliver til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.