Hej der ude. Jeg sidder her endnu en gang og er håbløs til mode...
Jeg om min kæreste har igennem 3, 1/2 år prøvet at blive gravide. På den konto har jeg haft 4 spontane aborter, alle sammen da jeg ca, er 4-5 uger henne,,, Har været på abortklinik er blevet undersøgt i hoved og numse for at udtrykke mig pænt. Jeg er fin og min kæreste er fin. Vi er bare ikke fine sammen...
Sååå nu kommer det. Jeg har ligesom givet lidt op og forbereder mig på at enten kommer det, eller også gør det ikke. Jeg går på diætkost og beslutter mig for at træne op til miss Fitnes. (Dette har altid været en drøm) Har været igang i 2 måneder, da mensen udbliver og jeg tester positiv på hele fem test.!! Er gået 14 dage over tid
Nåhh men så her til aften testede jeg igen, ja ved ikke hvorfor og så viser testen negativ...
Skulle have været til min læge i morgen, men nu ser det ud til at jeg endnu engang har mistet .... Min sidste positiv test var i morges hvordan kan jeg teste negativ til aften!!??
Er så fortvivlet endnu engang...
Min mens er ikke kommet, mine bryster er ømme og i morgen ville jeg havde gået ind i uge 6...
Anmeld