Når symfysemålen springer kruven og maven er kæmpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2013

Anonym trådstarter

Har ved de sidste to undersøgelser lagt langt over kurven på symfysen, i 32+1 blev den målt til 38

Skal til JM på fredag og ja, jeg kan se den er vokset meget meget mere, skal til 35 ugers undersøgelse

Min mave kan seriøst ikke rumme mere baby, i uge 31 blev baby skannet til at veje 2500 g

Hvad gør de, hvis de igen igen finder synpysemålet værende uacceptabelt?

Jeg skal have pks i uge 38, men jeg frygter snart jeg sprækker, min mave kan bare ikke udvides mere og jeg ligner en højgravid tvillingemor til trods for der altså kun er en baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

LinLin

Jeg blev sendt til ekstra scanning i min første graviditet, da min læge vurderede at min mave var "for stor"... Men altså.. Det var den bare... Måske fordi jeg kun er 1,58, så der ikke er så meget plads opad...

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg blev sendt til ekstra scanning i min første graviditet, da min læge vurderede at min mave var "for stor"... Men altså.. Det var den bare... Måske fordi jeg kun er 1,58, så der ikke er så meget plads opad...

Jeg har også i de tidligere graviditer været kæmpe, men de mente at denne gang skulle være "normal"; da ja, der jo havde været babyer i maven før og dermed udvidet pladsen

Men jeg holder det snart ikke ud denne gang,troede ikke jeg kunne blive så stor og det gør virkelig ONDT npr baby vender sig derinde,

phu, det bliver nogle laaange 4 uger, kan intet

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Anonym skriver:

Jeg har også i de tidligere graviditer været kæmpe, men de mente at denne gang skulle være "normal"; da ja, der jo havde været babyer i maven før og dermed udvidet pladsen

Men jeg holder det snart ikke ud denne gang,troede ikke jeg kunne blive så stor og det gør virkelig ONDT npr baby vender sig derinde,

phu, det bliver nogle laaange 4 uger, kan intet

Øv hvor træls jeg havde ikke ondt!

Jeg var også kæmpe anden gang...

Anmeld

16. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Har ved de sidste to undersøgelser lagt langt over kurven på symfysen, i 32+1 blev den målt til 38

Skal til JM på fredag og ja, jeg kan se den er vokset meget meget mere, skal til 35 ugers undersøgelse

Min mave kan seriøst ikke rumme mere baby, i uge 31 blev baby skannet til at veje 2500 g

Hvad gør de, hvis de igen igen finder synpysemålet værende uacceptabelt?

Jeg skal have pks i uge 38, men jeg frygter snart jeg sprækker, min mave kan bare ikke udvides mere og jeg ligner en højgravid tvillingemor til trods for der altså kun er en baby

Tro mig, dine mave kan gi sig meget mere end du tror.. Det er bestemt ikke behageligt men min symfyse mål sagde for 1,5 uge siden 49 cm, da var jeg 35+ med tvillinger.. Og den er helt sikkert vokset :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.