Akut skanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Laulund87

Tak skal I have!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

modesty

Laulund87 skriver:

Jeg røg til akut skanning i går da jeg fik rigtig ondt i maven.

Skulle være 6+3, men der kunne kun ses blommesækken. Så enten er den gået til eller så er jeg maks 5 uger henne.

Er der nogen der har prøvet det? Har hørt at hvis blommesækken er helt rund, og ikke flad, er der stadig en udvikling i gang.

Jeg havde ikke blærebetændelse og den sidder hvor den skal så smerterne kan ikke forklares.

Skal skannes igen den 25.

Anmeld

15. september 2013

l.kjoeller

Laulund87 skriver:

Skulle være 6+3, men der kunne kun ses blommesækken. Så enten er den gået til eller så er jeg maks 5 uger henne.

Er der nogen der har prøvet det? Har hørt at hvis blommesækken er helt rund, og ikke flad, er der stadig en udvikling i gang.

Jeg havde ikke blærebetændelse og den sidder hvor den skal så smerterne kan ikke forklares.

jeg har prøvet det omkring 6+0 . endte ud i min dejlige datter. der er håb endnu 

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

l.kjoeller skriver:

jeg har prøvet det omkring 6+0 . endte ud i min dejlige datter. der er håb endnu 

Dejligt at høre Var du ikke så langt henne som du troede?

Anmeld

15. september 2013

l.kjoeller

Laulund87 skriver:

Dejligt at høre Var du ikke så langt henne som du troede?

var kunstig befrugtning og underligt nok 7+0 var str helt korrekt

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

l.kjoeller skriver:

var kunstig befrugtning og underligt nok 7+0 var str helt korrekt

Ja okay underligt, men dejligt alt var ok!

Anmeld

15. september 2013

Lukas&Liam<3

Jeg var til scanning en onsdag, hvor vi kun kunne se blommesækken, 1 uge senere skønner hun mig til 5+5 selv om vi kun kunne se hjerte sla ikke ikke rigtig kunne se baby udenom, så ville være 4+5 ved første scanning. Men er efterfølgende blevet rykket 6 dage, så har faktisk været 5+4 da de kun kunne se blommesækken. så der er stadig chance.

Anmeld

15. september 2013

AnthonsMor

Laulund87 skriver:

Har ikke prøvet det selv, men ville ikke gå uden at give et kram

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

Maria&Lukas skriver:

Jeg var til scanning en onsdag, hvor vi kun kunne se blommesækken, 1 uge senere skønner hun mig til 5+5 selv om vi kun kunne se hjerte sla ikke ikke rigtig kunne se baby udenom, så ville være 4+5 ved første scanning. Men er efterfølgende blevet rykket 6 dage, så har faktisk været 5+4 da de kun kunne se blommesækken. så der er stadig chance.

Det lyder rigtig godt!

Anmeld

15. september 2013

Faith

Du ved hvor jeg er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.