Av, hvad havde i gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
7 svar
6 synes godt om
15. september 2013

Oxydatiion

Hej de damer.

Jeg har hele dagen haft mens smerter i lænden og i unerlivet som gør ret så ondt De er dog blevet værre i løbet af aftenen, men føler de er der hele tiden Jeg har taget smertestillende men det hjælper ikke. Lillepigen har ikke været så aktiv i dag, men har dog mærket hende. Jeg er 39+4 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

B&J

det lyder som om den lille er ved at mælde din ankomst hvis du er bekymret ville jeg ringe ellers ja så håber jeg snart veerne kommer ordenlig igang

Anmeld

15. september 2013

Kløver

Mit gæt er at der inden for de næste par dage skal fejres fødselsdag giv evt FG et kald og hær hvordan du skal forholde dig

Anmeld

16. september 2013

mele

det kan selvfølgelig være fordi kroppen forbereder sig den snart kommende fødsel, men kunne det ikke være tegn på blærebetændelse???

Anmeld

16. september 2013

stjernehimmel

Oxydatiion skriver:

Hej de damer.

Jeg har hele dagen haft mens smerter i lænden og i unerlivet som gør ret så ondt De er dog blevet værre i løbet af aftenen, men føler de er der hele tiden Jeg har taget smertestillende men det hjælper ikke. Lillepigen har ikke været så aktiv i dag, men har dog mærket hende. Jeg er 39+4 i dag

Jeg tror at du så småt har begyndende veer ;-) lyder meget som da jeg sku ha min datter ;-)

mensturations ligende smerter, der gik i ryggen....

Inden du får set dig om har du en skøn guldklump i armene

Anmeld

17. september 2013

Oxydatiion

mele skriver:

det kan selvfølgelig være fordi kroppen forbereder sig den snart kommende fødsel, men kunne det ikke være tegn på blærebetændelse???

Jeg har ikke blærebetændelse

Anmeld

17. september 2013

stjernehimmel

Oxydatiion skriver:

Jeg har ikke blærebetændelse

Har det fortaget sig eller??

Man bliver jo helt nys ;-)

Anmeld

18. september 2013

Oxydatiion

stjernehimmel skriver:

Har det fortaget sig eller??

Man bliver jo helt nys ;-)

Det er stadig det samme :/

Har termin i dag, så hun kan bare komme ud kan hun så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.