Juleønsker til dreng på 2 1/2 år ( bliver 3 til marts )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vores søn bliver os 3 til marts.
Han får en ds (han elsker storbrors)
Ellers ønsker han sig tøj og penge til udflugter 2014. (sæconkort til regnskoven)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Sabina92

hannetheis skriver:

Ellers ønsker han sig tøj og penge til udflugter 2014. (sæconkort til regnskoven)

De ting er guld værd, min har en tablet (: men vil gerne have noget han sådan bliver virkelig glad, vi har sæsonkort til djurs og regnskoven i forvejen

Anmeld

15. september 2013

Sabina92

hannetheis skriver:

Men overvejer en stor traktor til udenfor. Ved bare ikke om det skal vente til hans 3 års fødselsdag i marts. Han kan nemlig ikke køre med pedalerne (;

Anmeld

15. september 2013

ledermus

Oliver som bliver 3 til marts ønsker sig brio togbane

udover det er jeg lidt blank

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Sabina92 skriver:

Men overvejer en stor traktor til udenfor. Ved bare ikke om det skal vente til hans 3 års fødselsdag i marts. Han kan nemlig ikke køre med pedalerne (;

Min søn fik en udendørstraktor her i foråret... Han er lige blevet tre i sidste uge. Han kan sagtens nå pedalerne på den han har kan de vist indstilles (sådan noget står hans far for!)
Den er han bare super glad for!

Anmeld

15. september 2013

Sabina92

LinLin skriver:

Min søn fik en udendørstraktor her i foråret... Han er lige blevet tre i sidste uge. Han kan sagtens nå pedalerne på den han har kan de vist indstilles (sådan noget står hans far for!)
Den er han bare super glad for!

Tror det bliver til fødselsdagen i marts han får den (: så er chancen vidst størst for at den blive afprøvet (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.