til jer med flere børn og bækkenløsninger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2013

DianaRJS

hvordan får i hverdagen til at hænge sammen????

Jeg føler jeg "svigter" de 2 store fordi jeg bare ikke kan de samme ting som for 2 måneder siden f.eks. og gør mig hammer ked af det.

bare det at det nærmest tager 10 min at rejse sig når jeg har siddet ned er mega deprimerende. og er så bange for at selvom de er 3½ og 5 år ikke helt forstår at det er fordi mor har ondt, men at det går over igen når lillebror og lillesøster er der....

så ja... hvordan får i det til at fungere uden det går ud over det store????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

L&V

DianaRJS skriver:

Jeg føler jeg "svigter" de 2 store fordi jeg bare ikke kan de samme ting som for 2 måneder siden f.eks. og gør mig hammer ked af det.

bare det at det nærmest tager 10 min at rejse sig når jeg har siddet ned er mega deprimerende. og er så bange for at selvom de er 3½ og 5 år ikke helt forstår at det er fordi mor har ondt, men at det går over igen når lillebror og lillesøster er der....

Vores datter er 2år og lillebror er 2måneder. Jeg fik bl tidligt så anskaffede mig en masse hjælpemidler så som stige til pudslebordet osv. Når vi legede var det med mig på en skammel og ik på gulvet også gjorde vi bare nogle andre ting end vi plejede også måtte far stå for tumlen osv

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Der er ikke så meget at gøre, ikke for mit vedkommende i hvert fald... Silas vænnede sig "hurtigt" til at det var far der var på, men nøj hvor gjorde det ondt indeni at jeg ikke kunne tumle og lege med ham nede på gulvet som jeg plejede... Der er stadig ting jeg ikke helt kan endnu, men jeg kan mærke at mit bækken bliver bedre og bedre efterhånden som jeg begynder at bevæge mig mere igen og får opbygget musklerne omkring knoglerne.. Og jeg kan også mærke at Silas kan mærke at jeg kan være lidt med igen og det VARMER mit hjerte så meget 

Jeg VED hvor træls du har det, men du kan ikke gøre for det, så prøv at lade være med at have dårlig samvittighed og så prøv at finde på nogle andre lege end at sidde på gulvet og løfte...

Anmeld

15. september 2013

Mumto3

Vores børn var 1 og 3 år gamle da jeg var gravid med nr 3, og havde bækkenløsning for 3. Gang.

jeg tænker ikke at det går ud over dem, det var bare nogle andre ting vi kunne. F.eks. Blev jeg rigtig god til at ligge ned på sofaen og lege. Og den mindste fik en triptrap stol ud til puslebordet, så han selv kunne kravle op og ned når han skulle skiftes.

Anmeld

16. september 2013

mor88

DianaRJS skriver:

Kranio Sakral Terapi skulle være et vidundermiddel imod bækkenløsning 

Nu kan jeg se, at du er gravid med tvillinger, hvor VILDT!! Tillykke med det  

...tilbage til emnet: Jeg har fået KS terapi pga spændingshovedpine, og hende terapeuten fortalte mig, at de havde hjulpet flere kvinder med bækkenløsning. Der var en sengeliggende gravid kvinde, som kunne rejse sig og gå uden problemer bagefter 

Måske er det noget for dig, hvis du har en KS terapeut i nærheden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.