Opbevaring af kage uden for køleskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.641 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

linemus

Tror I, man kan tage sådan en lagkage med på tur? Vi skal i sommerland til mandens fødselsdag, og jeg vil gerne have fine kager med til os allesammen. De kan jo ikke stå på køl så. Tror I det går??

- Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Anja

Hvad med en køletaske ???

Anmeld

18. juli 2009

ivfmarie

Jeg havde jo vores kage med idag (nu var det så ikke liiige så varmt i dag )
Men jeg havde lavet en fin anordning med isterningeposer og kølelementer.
Jeg har sådan en vældig stableovenpå-picnic-ting.. Lagkagen i den øveste og isterninger i den nedenunder. Det vigtige er bare at lagkagen ikke udsættes for kondensvand eller andet fugt,, så bliver mmf'en til noget bladt!

Marie

Anmeld

18. juli 2009

Junibæbs2013

Jeg ville ikke turde det, hvis der er fløde i.

Har selv oplevet at man meget hurtigt kan blive syg af den slags, og man vil jo meget nødigt være skyld i diarre hos dem man laver kage til...

Anmeld

19. juli 2009

linemus

Jeg har tænkt mig at lave muffins, så jeg slipper for det med fløden, men så er der mmf og smørcreme/cheese topping ovenpå  og det er mest det jeg tænker på.

Risikerer jeg kondensvand, hvis den står i en kasse/køletaske med isterninger?

Anmeld

19. juli 2009

Susan1978

linemus skriver:

Jeg har tænkt mig at lave muffins, så jeg slipper for det med fløden, men så er der mmf og smørcreme/cheese topping ovenpå  og det er mest det jeg tænker på.

Risikerer jeg kondensvand, hvis den står i en kasse/køletaske med isterninger?

det vil jeg tro, synes altid at tingene i sådan en køletaske er sådan lidt våde agtige...

Anmeld

20. juli 2009

ann-kristina

Hvis man vil undgå kondensvand og at det bliver for smattet (staves det sådan?) kan man krølle en masse køkkenrulle sammen og ligge rundt om kagen. Det tager noget af fugten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.