Blir næsten nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

*Sofie*

Malou (7 uger gammel) har sovet ekstremt meget de sidste 24 timer...
I går aftes blev hun lagt ca 8.45 og sov ca 21.15. Hun vågnede 5.30 (hun har sovet igennem den sidste uge), fik flaske, og blev lagt igen. Hun vågnede først igen 9.30.
Det meste af i dag har hun os bare sovet. Vi har da hygget på aktivitetstæppet, på puslebordet og i badet, men ellers har hun bare snorket dagen væk.
Her til aften fik hun flaske ved 18.30 tiden, og brokkede sig lidt bagefter som hun plejer. Jeg lagde hende, så hun ku få sin power-nap (plejer at vare ½-1 time), men hun er ikk vågnet igen.
Sys virkelig det er ekstremt at hun har sovet så meget...Hva sys I ?
Hun må åbenbart ha troet at jeg lagde hende til natten her ved 19 tiden...Men det var ikk meningen...
Ska jeg så tage hende op snart og gi hende flaske, eller ?
Er virkelig lost...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

*Sofie*

Ai, ikk 8.45 ! 
20.45 seføli

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Da Idun var lille, sov hun også ekstremt meget. Jeg blev også mega nervøs. Jeg gik rundt og var bange for at hun havde fået en depression, og at hun ikke kunne lide os, fordi hun bare sov og sov. hehe.

Så slog Tom op i en bog og der stod at børn mellem 0-6 mrd havde normal søvn, hvis de sov mellem 12 og 20 timer i døgnet

Så ingen problemer, det er bare dejligt, at de sover og ikke skriger!!!

Anmeld

18. juli 2009

*Sofie*

Hmm...vil prøve at nyde det så....Men jeg ka ikk lade være med at tænke jo...
Men hun vejer det hun ska, snart 6 kg vil jeg tro...og er glad og tilfreds når hun er vågen, smiler, griner og 'snakker'...

Anmeld

18. juli 2009

Anja

Babyer har bare perioder, hvor de sover mere

Tror bestemt du ikke behøver bekymre dig over det   - som de andre også skriver.

Anmeld

18. juli 2009

mor83'

ja utrolig de kan sover så meget. jeg begyndte faktisk at kedet mig i starten.  ville jo gerne lege med ham hihihi

Anmeld

18. juli 2009

*Sofie*

Ja, hun sover sq stadig...
Hun må da snart være sulten....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.