Hurra for seaband

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
12 svar
6 synes godt om
14. september 2013

Putomanen

Jeg har den sidste uges tid lidt meget af kvalme og utilpashed, lige fra jeg står op til sent aften. Det har været rigtig hårdt at være på arbejde, og jeg har kæmpet mig igennem.

Så i dag besluttede jeg mig for at købe seaband i matas, og kort efter begyndte de at hjælpe. De har faktisk hjulpet så meget, at jeg kom igennem en tur i Netto og handle stort ind uden at få kvalme hver gang jeg kiggede på noget mad.

Jeg håber at det bliver ved sådan, for gud hvor er det fantastisk at slippe for den konstante kvalme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Jeg har den sidste uges tid lidt meget af kvalme og utilpashed, lige fra jeg står op til sent aften. Det har været rigtig hårdt at være på arbejde, og jeg har kæmpet mig igennem.

Så i dag besluttede jeg mig for at købe seaband i matas, og kort efter begyndte de at hjælpe. De har faktisk hjulpet så meget, at jeg kom igennem en tur i Netto og handle stort ind uden at få kvalme hver gang jeg kiggede på noget mad.

Jeg håber at det bliver ved sådan, for gud hvor er det fantastisk at slippe for den konstante kvalme

Krammer.. 

Totalt fedt indlæg fra dig... 

Anmeld

14. september 2013

E.J.mor.

Putomanen skriver:

hvorfor filan har jeg ikke tænkt på det samme

det er jo fantastisk ,det ska fejres  og afprøves

Anmeld

14. september 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Krammer.. 

Totalt fedt indlæg fra dig... 

Tusind tak
Jeg burde jo være vildt glad for at jeg har fået en masse symptomer, men nogle af dem er godt nok triste at rende rundt med

Anmeld

14. september 2013

Putomanen

E.J.mor. skriver:

hvorfor filan har jeg ikke tænkt på det samme

det er jo fantastisk ,det ska fejres  og afprøves

Jeg har læst en del om dem og har også tidligere fået akupunktur, så de skulle helt klart have et forsøg, selvom de ikke er helt billige.
Jeg håber at det også hjælper for dig

Anmeld

14. september 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Tusind tak
Jeg burde jo være vildt glad for at jeg har fået en masse symptomer, men nogle af dem er godt nok triste at rende rundt med

Kvalme gider ingen af os have.. 

Og min bækkenløsning og vilde plukveer er sgu heller ikke sjove.. Men jeg lover dig at når du begynder anmærke lillefisen bumle rundt, så hjælper det bare på det hele.. 

Anmeld

14. september 2013

BabyMus

Putomanen skriver:

De er nemlig fantastiske! Godt du fik prøvet dem og de så tilmed hjalp så hurtigt! Jeg har også altid mine på mig.

Anmeld

14. september 2013

Mie89

Jeg købte også et par i onsdags, da jeg også bare var træt af at have kvalme og kaste op! Og her virkede de også næsten med det samme  Det er bare fantastisk!!

Anmeld

14. september 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Kvalme gider ingen af os have.. 

Og min bækkenløsning og vilde plukveer er sgu heller ikke sjove.. Men jeg lover dig at når du begynder anmærke lillefisen bumle rundt, så hjælper det bare på det hele.. 

Jeg tror også at det er nemmere at håndtere når jeg kan mærke alle de positive ting, som liv
Har du haft kvalme hele tiden eller stoppede det igen?
Det ersku også ærgerligt at du også skal døje med bækkenløsning!

Anmeld

14. september 2013

Putomanen

BabyMus skriver:

De er nemlig fantastiske! Godt du fik prøvet dem og de så tilmed hjalp så hurtigt! Jeg har også altid mine på mig.

Jeg har fået akupunktur i forbindelse med at blive gravid, og der hjælp det mig til at være afslappet og få overskud, så jeg havde en fornemmelse af, at de ville virke på mig.
Jeg kan da slet ikke undvære dem nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.