jeg er sengeliggende og har været det i 5 uger. før det bevæget jeg mig heller ikke pga dårlige knæ..
jeg har ekstremt stor træng til sodavand drikker 2 liter om dagen
men light topform.
var lige på vægten idag har taget 5 kg på 

kan bedre forstå jeg føler mig større og mit tøj strammer--
jeg er ikke tyk det ved jeg jeg vejer 47.9 plejre at veje 43-44 kg jeg er 151 høj... jeg ved godt jeg ikke er tyk men hader at det har sat sig på min mave rundt om (bollehåndtag) og mit ansigt og overarme 

kender i det at man kigger sig i spejlet eller kigger ned af sig selv så føler man sig ekstremt tyk selv om man ved man ikke er det..
men fik min mand til at tage billeder af mig idag og kunne da godt se jeg har taget på men ser slet ikke mig selv så lækre som på billed.. man siger jo ellers at man skal gå efter sit spejlbilled
jeg hader de her kg men jeg kan ikke tabe mig for jeg kan ikke spise grøntsager.salat eller frugt. jeg kaster op i laaange tid. (sådan har det været siden baby alderen) jeg har aldrig fået kommentar til det af læger osv min prøver har altid været fine men det er ikke fedt når man tager på fordi man ikke kan spise sundt....
dumme spejl dumme sygdom som gør mig sengeliggende.
dumme krooooop... arrrg undskyld men trængte virkelig til at komme af med min nedtrykhed har løst til at græde konstant..... jeg har det fint med at havde taget på men det sidder bare vildt forkert og får mig til at se kvapset ud
men fra nu af vil jeg kun stole på billeder og ikke spejl eller min dumme badevægt 
Anmeld