Jeg føler mig tyk men er jeg ik. (brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
12 svar
6 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

jeg er sengeliggende og har været det i 5 uger. før det bevæget jeg mig heller ikke pga dårlige knæ..

jeg har ekstremt stor træng til sodavand drikker 2 liter om dagen  men light topform.

var lige på vægten idag har taget 5 kg  på 

kan bedre forstå jeg føler mig større og mit tøj strammer--

jeg er ikke tyk det ved jeg jeg vejer 47.9 plejre at veje 43-44 kg jeg er 151 høj... jeg ved godt jeg ikke er tyk men hader at det har sat sig på min mave rundt om (bollehåndtag) og mit ansigt og overarme 

kender i det at man kigger sig i spejlet eller kigger ned af sig selv så føler man sig ekstremt tyk selv om man ved man ikke er det..

men fik min mand til at tage billeder af mig idag og kunne da godt se jeg har taget på men ser slet ikke mig selv så lækre som på billed.. man siger jo ellers at man skal gå efter sit spejlbilled jeg hader de her kg men jeg kan ikke tabe mig for jeg kan ikke spise grøntsager.salat eller frugt. jeg kaster op i laaange tid. (sådan har det været siden baby alderen) jeg har aldrig fået kommentar til det af læger osv min prøver har altid været fine men det er ikke fedt når man tager på fordi man ikke kan spise sundt....

dumme spejl dumme sygdom som gør mig sengeliggende.

dumme krooooop... arrrg undskyld men trængte virkelig til at komme af med min nedtrykhed har løst til at græde konstant..... jeg har det fint med at havde taget på men det sidder bare vildt forkert og får mig til at se kvapset ud men fra nu af vil jeg kun stole på billeder og ikke spejl eller min dumme badevægt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

jeg er sengeliggende og har været det i 5 uger. før det bevæget jeg mig heller ikke pga dårlige knæ..

jeg har ekstremt stor træng til sodavand drikker 2 liter om dagen  men light topform.

var lige på vægten idag har taget 5 kg  på 

kan bedre forstå jeg føler mig større og mit tøj strammer--

jeg er ikke tyk det ved jeg jeg vejer 47.9 plejre at veje 43-44 kg jeg er 151 høj... jeg ved godt jeg ikke er tyk men hader at det har sat sig på min mave rundt om (bollehåndtag) og mit ansigt og overarme 

kender i det at man kigger sig i spejlet eller kigger ned af sig selv så føler man sig ekstremt tyk selv om man ved man ikke er det..

men fik min mand til at tage billeder af mig idag og kunne da godt se jeg har taget på men ser slet ikke mig selv så lækre som på billed.. man siger jo ellers at man skal gå efter sit spejlbilled jeg hader de her kg men jeg kan ikke tabe mig for jeg kan ikke spise grøntsager.salat eller frugt. jeg kaster op i laaange tid. (sådan har det været siden baby alderen) jeg har aldrig fået kommentar til det af læger osv min prøver har altid været fine men det er ikke fedt når man tager på fordi man ikke kan spise sundt....

dumme spejl dumme sygdom som gør mig sengeliggende.

dumme krooooop... arrrg undskyld men trængte virkelig til at komme af med min nedtrykhed har løst til at græde konstant..... jeg har det fint med at havde taget på men det sidder bare vildt forkert og får mig til at se kvapset ud men fra nu af vil jeg kun stole på billeder og ikke spejl eller min dumme badevægt 

2 liter om dagen!! Shit!
Kunne du muligvis skære ned der, det gør vidst ikke noget godt for dig, i og med du heller ikke får rørt dig.. En masse tomme kalorier.. :-(
Tænker det ville være nemt at skære ned der, i forhold til du er så utilfreds med din krop, det aldrig rart at have sådanne en følelse.

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

2 liter om dagen!! Shit!
Kunne du muligvis skære ned der, det gør vidst ikke noget godt for dig, i og med du heller ikke får rørt dig.. En masse tomme kalorier.. :-(
Tænker det ville være nemt at skære ned der, i forhold til du er så utilfreds med din krop, det aldrig rart at have sådanne en følelse.

der er ingen kalorier i og de piller jeg får gør vand smager forfærdeligt af metal

Anmeld

14. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

der er ingen kalorier i og de piller jeg får gør vand smager forfærdeligt af metal

Hvad med mælk? Eller saftevand. Der er jo andre alternativer end det.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2013

Kløver

VråJepsen skriver:

Hvad med mælk? Eller saftevand. Der er jo andre alternativer end det.

Jeg bliver personligt meget mere sulten og får trang til sødt af light sodavand, der er meget sukker i mælk også
Her drikker jeg i stedet danskvand med smag det hjælper meget mod colaafhængighed

Anmeld

14. september 2013

B&J

jeg tror bestemt ikke det er lighten du drikker du tager på af du må ha begyndt at spise noget som du ikke plejer

Anmeld

14. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hvad spiser du i løbet af en helt almindelig dag?

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

jeg har nok spist lidt for meget is jeg har altid kunne spise alt uden at tage på men de her uger er min vægt stiget så noget må jo være forkert af mad.. kigget lige på madital må faktisk kun få 1184 kcal selv om jeg ikke skal tabe mig  det er jo ingenting kan da godt forstå min vægt stiger.. men må tænke lidt mere over det usunde i weekenderne.. men kender i det at spejlet eller sit eget syn gør en tykker men billeder  er gode 

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvad spiser du i løbet af en helt almindelig dag?

alså mener du hvad jeg indtager på en dag 

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg bliver personligt meget mere sulten og får trang til sødt af light sodavand, der er meget sukker i mælk også
Her drikker jeg i stedet danskvand med smag det hjælper meget mod colaafhængighed

det gør jeg af light cola men ikke af andre mærker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.