Gravid i uge 33 og tage til koncert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

Kan jeg tillade mig at tage til TDC play live koncert når jeg højgravid? Eller er det voldsomt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Kan jeg tillade mig at tage til TDC play live koncert når jeg højgravid? Eller er det voldsomt ?

Ja? Hvis du selv føler du kan "klare" det.. Så ville jeg da bare tage afsted. Så får bebs os hørt lidt musik, men pas på når folk møver sig frem

Anmeld

14. september 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Sagtens jeg var til Volbeat koncert da jeg var i uge 29 ca og det er et metal/rock band og der var skrald på.. + jeg stod HELT forrest og min datters hørelse fejler ikke noget  

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Ja? Hvis du selv føler du kan "klare" det.. Så ville jeg da bare tage afsted. Så får bebs os hørt lidt musik, men pas på når folk møver sig frem

Stiller mig et godt sted og langt sted

Anmeld

14. september 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Jeg var til Mads Langer koncert i uge 20 og til Grøn Koncert i ug 38. SELVFØLGELIG kan du tillade dig at tage til koncert  

Anmeld

14. september 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Jeg var til Mads Langer koncert i uge 20 og til Grøn Koncert i ug 38. SELVFØLGELIG kan du tillade dig at tage til koncert  

Anmeld

14. september 2013

Benjamins'mor

Ja, jeg var d. 31 august til noget fyrværkeri festival - 34+4.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.