Er den mon god nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Benjamins'mor

Jeg synes bestemt heller ingen tvivl der er. De er positive!
Tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

TL89

DaniellaT skriver:

Griner�� du har ret men i kender det garanteret godt��

Skal lige have det endelig svar fra lægen��

Er spændt på at se hvad der skal ske osv��

men hvis jeg selv regner så er jeg ca. 7-8 uger��

Har du ikke kunne teste positiv før eller har du ikke testet før nu ? siden du siger at du nok er 7-8 uger henne ifølge din egen beregning ?

Anmeld

15. september 2013

Sabina92

DaniellaT skriver:

Kan næsten ikke vente med at få det bekræftet af lægen men hvad siger i?

<3

Ja den er stort tillykke

Anmeld

15. september 2013

Ønskebarnet2014

TL89 skriver:

Har du ikke kunne teste positiv før eller har du ikke testet før nu ? siden du siger at du nok er 7-8 uger henne ifølge din egen beregning ?

kan jo kun gætte på det er 7-8 uger 

jeg har ikke haft mens siden den. 24. Juli og det er først nu jeg har testet

Anmeld

15. september 2013

Tystys14

STORT tillykke 

Anmeld

17. september 2013

serinasmor

DaniellaT skriver:

Griner�� du har ret men i kender det garanteret godt��

Skal lige have det endelig svar fra lægen��

Er spændt på at se hvad der skal ske osv��

men hvis jeg selv regner så er jeg ca. 7-8 uger��

Min læge kiggede på mig og sagde .. hvis du har testet derhjemme og den er positiv så er du gravid - tillykke.. jeg skriver det op .. jeg tror du har termin d.d. så vi ses når der skal laves journal ... og det var det .. ingen test ingenting

var heller ikke sikker på at det nu kunne passe og tog en test mere da jeg kom hjem ... men lægen gjorde intet

Anmeld

17. september 2013

Ønskebarnet2014

Har været forbi lægen idag, jeg fik af vide at jeg havde termin ca. den 28/4

Han sagde også til mig at hvis jeg havde testet derhjemme så var det jo perfekt og tillykke 

Han sagde at han ville slå første undersøgelse sammen med 1 graviditetsundersøgelse/scanning, ved ikke rigtigt så meget om det hele og hvordan det hele kommer til at forløbe sig, men det for vi vel af vide

Til den undersøgelse skulle der også tages test samt blodprøver og der skulle laves vandrejournal.

Det er først om 2 uger vi har fået en tid hos lægen, så der er jeg ved at være et stykke henne. - Lægen sagde også at vi havde lidt travlt, men at der ikke skete noget ved at slå det hele sammen, så det håber jeg er rigtigt  

Han sagde at der var ingen grund til at jeg kom 2 gange med 1 uges mellemrum.

Er spændt på det hele.

Hvis der er nogen der vil bidrage med erfaringer eller andet så er i velkomne til at skrive - er som sagt helt ny på området 

Anmeld

17. september 2013

Mie89

Har været forbi lægen idag, jeg fik af vide at jeg havde termin ca. den 28/4

Han sagde også til mig at hvis jeg havde testet derhjemme så var det jo perfekt og tillykke 

Han sagde at han ville slå første undersøgelse sammen med 1 graviditetsundersøgelse/scanning, ved ikke rigtigt så meget om det hele og hvordan det hele kommer til at forløbe sig, men det for vi vel af vide

Til den undersøgelse skulle der også tages test samt blodprøver og der skulle laves vandrejournal.

Det er først om 2 uger vi har fået en tid hos lægen, så der er jeg ved at være et stykke henne. - Lægen sagde også at vi havde lidt travlt, men at der ikke skete noget ved at slå det hele sammen, så det håber jeg er rigtigt  

Han sagde at der var ingen grund til at jeg kom 2 gange med 1 uges mellemrum.

Er spændt på det hele.

Hvis der er nogen der vil bidrage med erfaringer eller andet så er i velkomne til at skrive - er som sagt helt ny på området 

Hvor er det skønt ! Stort tillykke med det hele 

Nu er vi jo nogen der har vidst i et stykke tid at vi skal have en lille til april, så der er jo gang i terminsgruppen, og vi har også en facebookgruppe, så vil da helt sikkert anbefale dig at komme med derover - så kan du i hvert fald søge hjælp og erfaringer hos ligesindede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.