Dine symptomer? stem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tidlig havde du klare symptomer på graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.012 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. september 2013

Silke91

Hej søde kvinder

Jeg syntes tit jeg læser om kvinder der syntes de har symptomer på graviditet allerede et par dage efter ÆL og det virker til at de fleste har symptomer inden 4. uge.
Syntes også tit jeg læser om nogle der er stensikker på at de har symptomer hvor det så viser sig at de ikke var gravide.

Det kunne derfor være spændende og se hvornår de fleste får symptomer på graviditet. Skriv gerne hvilke symptomer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

emsaroto

Det eneste der har været anderledes hos mig, er størrer mave og babyspark .. eller slet ingenting. 

Anmeld

14. september 2013

Kofoed.

Jeg fik enkle symptomer inden testsdag, såsom ømme bryster og øget tissetrang. Omkring 7. uge kom alle tænklige symptomer, til scanning 7+4 var der så også to små hjerter der bankede, så det gav ligepludselig mening, at jeg havde det så dårligt. Omkring nf stoppede de slemme bivirkninger (koldsved, rysteture osv), men først i 18. uge stoppede kvalmen.

Jeg har stemt inden 4. uge.

Anmeld

14. september 2013

...,

Ugen inden mens havde jeg ekstremt ømme bryster! Hvilket jeg aldrig har ellers testede positiv 4+2 .. Og havde det ligesom når jeg har min mens, med mens-smerter

Anmeld

14. september 2013

SD21

Jeg har ikke haft nogle symptomer, udover at jeg blev svimmel hvis jeg ikke fik spist og så ømme bryster :-)

Anmeld

14. september 2013

mmh

Jeg havde meget kvalme i uge 6, men havde kløende brystvorter fra cirka 3+2

Anmeld

14. september 2013

Eliza

Jeg vidste bare jeg var gravid 3+3. Det slog mig bare lige pludselig 'du er gravid!!'
Præcis lige som da jeg ventede min søn.

Anmeld

14. september 2013

AnthonsMor

Silke91 skriver:

Hej søde kvinder

Jeg syntes tit jeg læser om kvinder der syntes de har symptomer på graviditet allerede et par dage efter ÆL og det virker til at de fleste har symptomer inden 4. uge.
Syntes også tit jeg læser om nogle der er stensikker på at de har symptomer hvor det så viser sig at de ikke var gravide.

Det kunne derfor være spændende og se hvornår de fleste får symptomer på graviditet. Skriv gerne hvilke symptomer

Jeg fik aldrig rigtige symptomer udover at maven voksede og min appetit ændrede sig, så jeg har stemt over 12

Anmeld

14. september 2013

MosterA

Jule aften, mens vi pakkede gaver op, fik jeg ud af det blå MEGA ømme bryster noget jeg aldrig havde prøvet før så jeg var helt sikker. En uge efter testede jeg svagt positiv så har ikke være mere end lige gravid 

Anmeld

14. september 2013

Annette A

Jeg har alle gange haft symptomer kort efter ægløsning, men har også haft præcis de samme symptomer et par gange hvor jeg ikke opnåede graviditet. Når man mærker det så tidligt er der jo en stor chance for at det ikke bliver til noget, men det er jo ikke det samme som at det ikke har været en igangværende proces, blot at den er mislykkes. Der er jo mange der aldrig opdager at de har været tæt på at være gravide fordi processen afbrydes så tidligt.

Men er slet ikke i tvivl om de gange hvor en graviditet har kunne indtræffe men har jo langt fra kunne været sikker på at det så også skete før man nåede testdagen. Så synes nogen gange det er lidt tricky at kunne mærke det så tidligt for så bliver man jo gerne forhåbningsfuld og meget skuffet hvis det ikke sker. Men det er er blevet til noget langt de fleste gange, heldigvis, og har aldrig været i tvivl når det så var et positivt resultat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.