21+0 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
15 svar
8 synes godt om
14. september 2013

asff

Så nåede vi 21+.. Fik ikke liiiige lagt billedet ind igår, så det kommer nu OG HVEM HAR OPFUNDET HALSBRAND?! Nøj det er belastende! Hver gang jeg ligger ned, kommer der syre op. MUMS.  Det er fantastisk at være gravid - ingen tvivl, men jeg synes godt nok at vægten er ond.. Har taget 11 kg på, og føler mig bare som en stor ko.. Hurra, hvor blev selvtilliden af? Ellers sker der ikke meget.. Glæder mig bare til januar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

asff

asff skriver:

Så nåede vi 21+.. Fik ikke liiiige lagt billedet ind igår, så det kommer nu OG HVEM HAR OPFUNDET HALSBRAND?! Nøj det er belastende! Hver gang jeg ligger ned, kommer der syre op. MUMS.  Det er fantastisk at være gravid - ingen tvivl, men jeg synes godt nok at vægten er ond.. Har taget 11 kg på, og føler mig bare som en stor ko.. Hurra, hvor blev selvtilliden af? Ellers sker der ikke meget.. Glæder mig bare til januar

Og ansigtsudtrykket bære præg af, det ikke er nemt at fokusere på maven OG et kønt ansigt samtidig med at man tager billeder

Anmeld

14. september 2013

...,

Sikke en fin mave

Anmeld

14. september 2013

asff

Februar-Baby<3 skriver:

Sikke en fin mave

Tak

Anmeld

14. september 2013

asff

asff skriver:

Slet ingen der ved, hvad man gør med den halsbrand..?

Anmeld

14. september 2013

DianaRJS

asff skriver:

Slet ingen der ved, hvad man gør med den halsbrand..?

galelive har været vejen frem her ;p

og hvor er du fin

Anmeld

14. september 2013

asff

DianaRJS skriver:

galelive har været vejen frem her ;p

og hvor er du fin

Også til gravide? :O Og mange tak!

Anmeld

14. september 2013

DianaRJS

asff skriver:

Også til gravide? :O Og mange tak!

ja du må gerne tage galelive når du er gravid

Anmeld

14. september 2013

Rødhætte

Sikke en fin babyhule
Gaviscon er det bedste middel mod halsbrand (ifølge mig) - må også tages når man er gravid..

Anmeld

14. september 2013

Tulipan

asff skriver:

Sikke en fin mave
Halsbrand kan afhjælpes ved mange forskellige tiltag, fx at sove med en pude under hovedet, undgå kaffe, stærk mad mm

Jeg ville ikke begynde at spise medicin før jeg havde haft en snak med lægen, det kan være han/hun har et godt råd til hvad du skal spise efter hvornår du har halsbrand, hvor slemt det er osv.
Der er mange former for medicin, nogle af dem på recept og det er forskelligt hvornår man skal tage de forskellige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.