bukse størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. september 2013

debbie19

jeg er blevet for tyk til min gamle bukser  har to par jeg kan passe. jeg har aldrig været gravid så det er ikke nogen undskyldning 

men jeg er tumpe til at købe tøj. sidder og kigger på hogm s side men kan ikke finde ud af hvad størrelse jeg bruger her er min mål hofte 94 talje 81. lår 52  hvad størrelse svare det til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

debbie19

ingen der kan hjælpe?

Anmeld

14. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Altså jeans? 

Nu kender jeg ikke din benlængde, men med det taljemål, så en 32 (og et eller andet afhængig af din benlængde) 

Anmeld

14. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Til almindelige bukser har de en størrelsesguide på hjemmesiden. Du passer ikke super godt i nogle af størrelserne. Jeg ville prøve en 42. Kommer lidt an på skridtlængden. Jeg ville altså dog prøve dem på  

Anmeld

14. september 2013

DianaRJS

debbie19 skriver:

jeg er blevet for tyk til min gamle bukser  har to par jeg kan passe. jeg har aldrig været gravid så det er ikke nogen undskyldning 

men jeg er tumpe til at købe tøj. sidder og kigger på hogm s side men kan ikke finde ud af hvad størrelse jeg bruger her er min mål hofte 94 talje 81. lår 52  hvad størrelse svare det til?

jeg vil som en anden siger og sige en 42, den vil forgentlig hedde 32/32 eller 33/32, kan ikk lige huske det 100% men kan du undersøge på netter  men ellers hvis i har en hm og så tag derind og prøv et par for hvis du ikke er helt sikker på hvad str. du skal have er det jo også lidt hmm dumt at købe på nettet hvis det så ikke er med garanti at du kan passe dem

Anmeld

14. september 2013

debbie19

DianaRJS skriver:

jeg vil som en anden siger og sige en 42, den vil forgentlig hedde 32/32 eller 33/32, kan ikk lige huske det 100% men kan du undersøge på netter  men ellers hvis i har en hm og så tag derind og prøv et par for hvis du ikke er helt sikker på hvad str. du skal have er det jo også lidt hmm dumt at købe på nettet hvis det så ikke er med garanti at du kan passe dem

jeg fandt nogle bukser i mit skab hvor der står uk 8 i sikke forvirrene med alle de slags mål. men tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.