Anonym skriver:

Jeg faldt dog af hesten i lørdags (bevidst) men har siden skvattet af hver aften. Håber jeg har rygrad til at blive på i aften, da vægten begynder at stige 
Jeg tror det er vigtigt at man beslutter sig for om det er noget man vil gennemføre. Hvis det er det, gør det ikke så meget at der er perioder hvor vægtabet går i stå og man måske hopper et par kg op og ned. Men begynder vægten at ryge for meget op, skal man overveje næste skridt. Man skal være bevidst om det på et plan, at man ikke skal lade sig styre af maden. Om det så er bevidstheden om at begynde at røre sig en smule mere end ellers. Kun tage en gang. Undgå pasta og ris. Eller hvad man nu kan finde på, er relativt lige gyldigt, bare du ikke glemmer vægten 100 %

Er selv midt i et vægttab og på nogle tidspunkter har der ikke været gang i vægttabet overhovedet. Men jeg kigger på min vægt og mine bukser. Jeg vil ikke tilbage jeg vil frem. Nu er jeg 30 og jeg har stadig drømmen om at hære et ungt lækkert skår. Skal jeg nå det, skal jeg op på hesten relativt hurtigt:-)
Anmeld