Erfaringer med Basson barnevogn til flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2013

ette1987

Er der nogen der har erfaringer med Basson barnevogn til flere børn? Vi købte en ny til Villum, og bortset fra endeløse punkteringer har vi været glad for den. Har skiftet til cykel hjul. Den har stået fast i dp et par år, så det er sjældent vi bruger den. I dag skulle han i gæste dp, så kørte med den. Den er punkteret på det ene hjul, igen!, og så synes jeg den skråner meget ned af. Altså den tipper. Og han sad midt i den. Så overvejer da godt nok om den kan klare et års barsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Nessie

Nu har vi godt nok ikke brugt vores ret meget endnu, men umiddelbart har den det fint.

Vi havde også problemer med punkteringer, men vi fik lagt noget Kevlar halløj til cykelhjul ind i, og så var det problem væk.
Selvfølgelig taber den lidt luft og skal pumpes ind i mellem, men punkteringer har vi ingen af mere.

Anmeld

13. september 2013

ette1987

Vi skiftede også til cykel slanger, men nu er den flad igen. Den et brugt meget, meen han var lille da vi brugte den mest, så synes det er tidligt den hænger!

Anmeld

13. september 2013

LLN

Er der nogen der har erfaringer med Basson barnevogn til flere børn? Vi købte en ny til Villum, og bortset fra endeløse punkteringer har vi været glad for den. Har skiftet til cykel hjul. Den har stået fast i dp et par år, så det er sjældent vi bruger den. I dag skulle han i gæste dp, så kørte med den. Den er punkteret på det ene hjul, igen!, og så synes jeg den skråner meget ned af. Altså den tipper. Og han sad midt i den. Så overvejer da godt nok om den kan klare et års barsel!

Vi havde en basson vogn til vores ældste som nu er 14 år. Den blev brugt hver dag i 2½ år. så var den på loftet i 3 år, og derefter brugt lillebror den i dagplejen i 2½ år. så røg den til en fætter som havde den som dagplejevogn i 1½ år.

Vognen har altid stået inde når den ikke var i brug, men den har holdt pænt og havde næsten ingen rust på det malede stel. Kassen var også stadig flot og det eneste var at den var falmet en lille smule. Det har ikke hængt selv om vi var ret god til at have en indkøbskurv stående i benenden når vi handlede.

Den havde i øvrigt de gammeldags faste hjul hvilket fungerede godt for os.

Anmeld

13. september 2013

Aabye

Jeg har en Basson Grande.. Jeg købte den for næsten 3 år siden.. 
Man kan ikke se at den har været brugt i de 3 år ud over noget rust på hjulene... 

Anmeld

13. september 2013

ette1987

Kan være vi bare har været uheldige så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.