kan vi få vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
12 svar
1 synes godt om
13. september 2013

Anonym trådstarter

Hej. vi bor i en rigtig gammel lille 44 kw lejlelighed og hader det hver eneste dag.. der er en vaske kælder som simpelhen er total ulækker og rigtig uhyggelig det er meget meget gammel bygning ikke vedligholdt. viceværten har ikke fjernet pap fra kældren i over 12 mdr så der ligger bjerge af vaskepulver kasser.. vælger ano for vil ikke kunne googles af udlejer. 

vi havde vaskemaskine før vi flyttet og savner det.. hader at skulle i den kælder og så koster det 15 kr pr vask og 50 for 60 graders!! hvilket vi aldrig vasker på da det er så dyrt så vores viskestykker og håndklæder osv er ikke ordlige rene så vi er begyndt at samle sammen og vaske hos min familie på 60 graders tøjet. og det andet her...

når men kan man få en vaskemaskine som ikke fylder særlig meget den skal kunne flyttes da vi ikke har plads i køkkenet eller badværlse hvordan skal den tilsluttes? kan man bruge vandhane?? og hvad med afløb hjææælp mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

stjernehimmel

du kan snildt få en der kan sluttets til håndvasken, og som kan flytes som du lyster... tror enndda du kan leje en billigt hvis i engang vil flytte kan i blot levere den tilbage..... det er lidt smart

forstår godt at du gerne vil ha din egen....(man kunne tro at det var vores vaskekælder der var snak om, både mht pap men os priser)

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

du kan snildt få en der kan sluttets til håndvasken, og som kan flytes som du lyster... tror enndda du kan leje en billigt hvis i engang vil flytte kan i blot levere den tilbage..... det er lidt smart

forstår godt at du gerne vil ha din egen....(man kunne tro at det var vores vaskekælder der var snak om, både mht pap men os priser)

hvor bor du hehe

og tak for svar

Anmeld

13. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

hvor bor du hehe

og tak for svar

hihi i det midtjyske ;-)

og det var så lidt

Anmeld

13. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har en der ligner denne her. (Billedet) vi slutter den til vandhanen i køkkenet og det fungerer upåklageligt synes ikk den er flytbar, men den fylder noget mindre end en alm maskine. Den kan tage 6kg tøj, ligesom mange alm maskiner  Det er min allerbedste ven  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2013

AMM00

Følger lige med her.. vi bor i en 54 kvdm og har heller ikke vaskemaskinde da jeg sunes den vil fylde.. og det er så træls fordi de meste af vores tøj er blevet ødelagt pga vadkerummets vaskemaskiner.. også er vores hvide tøj aldrig så rent da den ikke vasker ordentligt.. meget af min søns tøj har jeg smidt ud da jeg simpelthen ikke kan få plettrrne af. Så føler med dig..

Anmeld

13. september 2013

AMM00

Mor11 skriver:

Vi har en der ligner denne her. (Billedet) vi slutter den til vandhanen i køkkenet og det fungerer upåklageligt synes ikk den er flytbar, men den fylder noget mindre end en alm maskine. Den kan tage 6kg tøj, ligesom mange alm maskiner  Det er min allerbedste ven  

Sætter man den bar til vandhanen når man skal vaske ?

Anmeld

13. september 2013

AMM00

Mor11 skriver:

Hov du har skrevet hvordan den bruges sorry

Anmeld

13. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
AMM00 skriver:

Hov du har skrevet hvordan den bruges sorry

Vi købte maskine + diverse anordninger (slanger og den "tud" man klikker på vandhanen) i elgiganten.

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

hvordan ved man at ens vask kan klare trykket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.